Brrrr...brrrrr...
Kad jūs žinotumėt kaip aš nekenčiu žadintuvų. Kaškaip išsiropščiau iš patogios lovos ir nupėdinau į vonia. (Nemanau kad jums įdomus tas visas vonios ritualas) Pabaigus nuėjau į virtuvę. Pavalgius pasiėmiau mini kuprinytę. Į ją įsimečiau telefoną, raktus, piniginę ir panašiai. Kadangi dar nenusipirkau mašinos turiu važiuoti su autobusu.Atėjus į darbą man viską aprodė bei kaip ką maždaug daryti. Pirmus klijantus aptarnaut buvo sunkoka, bet po kelių kartų visai gerai. Baigus darbą variau kuo greičiau namo.
Tik uždariau duris man paskambino mama.
-Sveika dukrele! Kaip sekas? Kaip laikais?...-uždavė visus matyt įmanomus klausimus.
-Labas. Jo man viskas gerai. Va kaip tik iš darbo grįžau.
-Na tai papasakok...Su mama baigiau šnekėt tik vėlai vakare, nes matai jai reik viską iki detalių išklausinėt.
*Po 2 savaičių*
Šiandien savaitgalis. Taigi galėjau pailsėti. Bent jau taip maniau kol neprisiminiau, kad šiandien vyks BTS konsertas. Nesu ta mergina kuri niekad netūrėtu ką renktis ar kuriai pastoviai reiktų naujų rūbų, tačiau šį kartą nusprendžiau, kad praverstu keli nauji rūbai.
Apsirengus, susitvarkius bei pavalgius ėjau į stotelę. Su autobusu nuvariau iki prekybos centro. Galvojau, kad jame pasiklysiu, bet taip neatsitiko. Ir ačiū dievui, nes būčiau užtrukus
visą likusią dieną. Nusipirkau keletą naujų maikučių bei naujas kelnės ir šortukus.Grįžus namo nieko įdomaus neveikiau.
Atėjus vakarui apsirengiau geltoną maikutę ir apačioje paplėšitus džinsinius šortus.
Vakare išsikvietus taxi nuvažiavau į reikiamą vietą. Of course nuvariau anksčiau, nes poto man būtu galima pirkti karsta ir užsakinėti laidotuves. Patikrinus bilietus ir panašiai ėjau ieškoti salės. Suradus ją įėjau. Ji buvo milžiniška. Ėjau ieškotis savo vietos. Mano vieta buvo priekyje. Na tai kiek užtruko, bet bent jau nebuvau sumindžiota. Atėjus atsistojau ir pradėjau laukt. Man atrodo dar net neprasidėjus konsertui aš tapsiu kurčia. Aš nesuprantu kaip visos salėje esančios merginos gali kitą dieną pašnekėti jei visas geras 2 val. Jos prarekia? Matyt galėtu rėkt visą dieną ir vistiek nebūtu nei užkimusios nei nieko. Ehhhh...Nežinau. Mantro kaškokia pieva čia.
Jei galite norėčiau nuomonių būtu labai fainiai.
YOU ARE READING
Netobuli. Mes. (letai keliama)
RomanceMergina iš mažos šalies- Lietuvos nusprendžia išvykti gyventi į Pietų Korėją ir tuo pačiu nueiti į jos mylimos BTS grupės koncertą. Tačiau mergina net neįsivaizduoja, kad jai parašys nepažystamasis. Jie vienas kitą įsimyli, tačiau kas bus kai ji pa...