^Leen^Grįžus namo nusispyriau batus. Nuėjau į virtuvę išgėriau stiklinę šalto vandens ir ėjau tiesiai į kambary. Tik atidarius duris griuvau į minkšta lova. Labai tingejau persirenkt naktinius, todėl užmigau tiesiog taip.
*Rytas*
Atsibudau apie 12 valandą. Na ką galiu pasakyt aš mėgstu miegą. Kaškaip išsiropštus iš savo minkštos lovos greitai atlikau savo visa ryto rutiną ir apsirengiau paprastaą rudą megstinį ir juodus šortus.Nupėdinau į virtuvę. Užsikaičiau arbatinuką. Kol virė pasidariau kelis paprastus sumuštinius. Užvirus pasidariau kakavos. Viską pasiėmus nusinešiau prie sofos ir padėjau ant nedidelio staliuko. Įsijungiau kaškokį filmą ir valgydama žiūrėjau jį. Jis nebuvo labai įdomus, todėl išjungiau ir nuėjau į kambarį.
^Taehyung^
Ryte atsikėles nuėjau į virtuvę. Ten jau sukosi Jin gamindamas mums visiems skanius pusryčius. Ant sofos sėdėjo Jungkook su Hobi, kurie žaidė kaškokį žaidimą,bet aš labai nesigilinau. Kiti matyt dar miega. Jin pakvietė visus valgyt, todėl Hobi išėjo žadinti likusiu, o aš su Jungkook puolėm prie stalo. Visi susirinke pradėjome valgyt. Pavalges nuėjau į kambarį. Nusiprausiau ir apsirengiau juodą megstinį ir juodus plėšytus džinsus.Kadangi namuose nėra ką veikti nusprendžiau nueiti į netoliese esanti parką. Prieš tai dar užsidėjau tamsiai mėlyną kepurę su snapeliu ir juoda kaukę, bei akinius nuo saules, kad manę būtų sunkiau atpažinti.
-Aš išeinu! -sušukau nors nemanau, kad kaškas išgirdo.
Einat isidėjau ausinukus ir pradėjau klausytis muzikos. Atėjas atsisėdau ant suoliuko. Netoliese manęs buvo maža vaikų žaidimo aikštelė. Joje buvo keli vaikai kurie suposi ant supyniu. Nusišypsojau. Man visada patiko vaikai. Pasedėjas dar kelias minutes nusprendžiau nueiti į netoliese esanti Starbucks. Atėjes užsisakiau paprastos Latte. Gaves užsakimą nuėjau ir atsisėdau prie staliuko kampe. Tada prisiminiau jog per fanmeet'ą vienai merginai iškrito kaškoks lapelis. Man labai buvo įdomu kieno ten numeris, todėl nusprendžiau, kad reik parašyti.^Leen^
Iš neturėjimo ką veikti sumasčiau jog reiktu nueiti iki Starbucks. Persirengiau į mėlynus šiektiek plėšytus džinsus ir į baltą bliuskutę šiek tiek ilgesnėmis rankovėmis su užrašu šone.Pasiėmus telefoną, piniginę, raktus ir ausinukus išėjau iš namų, bei juos užrakinau. Per ausinukus pasileidau BTS V- Singularity. Ji mano mėgstamiausia plius mano beas yra V.
Priėjus atidariau duris ir įėjau į jaukia Starbucks kavinukę. Užsisakiau karamelinės Latte. Pasiėmus ją nuėjau atsisėdau atokiau prie lango, kad galėčiau matyt visus, kurie praeina ar pravažiuoja. Staiga netikėtai gavau žinutę.Senei berašiau. Soriuks už klaidų kalną tiesiog dabar vasara sooo...nekas su gramatika xD. Tikiuosi atsiras kas skaitys ^^
YOU ARE READING
Netobuli. Mes. (letai keliama)
RomanceMergina iš mažos šalies- Lietuvos nusprendžia išvykti gyventi į Pietų Korėją ir tuo pačiu nueiti į jos mylimos BTS grupės koncertą. Tačiau mergina net neįsivaizduoja, kad jai parašys nepažystamasis. Jie vienas kitą įsimyli, tačiau kas bus kai ji pa...