Atėjus į darbą pasidėjau kuprinę ir susiruošus nuėjau prie kasos. Ryte daug zmonių nebūna tik tie, kurie ateina kavos prieš darbą, kad atsibustų.Diena daug zmonių neužsuko, tačiau vienas vaikinas kažkodėl labai patraukė mano dėmesį. Jis buvo apsirenges visas juodai bei uzsidėjas juodą kepurę ir juodus nuo saulės akinius. Po ilgo rinkimosi vaikinas užsisakė latte ir nuėjo atsisėsti prie staliuko nuošaliau, prie lango kampe. Einant link jo nenorėjau jam trugdyti kadangi mačiau jog jis kaškam rašo greitai priėjus padėjau jo užsakymą. Praeinant spėjau pastebėti jog jis susirašinėja su ,,Mergina is fanmeet'o". Jam padėkojus greitai pasišalinau.
Priėjus prie kasos, Ha-eun mano bendradarbė pasakė jog aš gavau sms zinutę į telefoną.L- Leen N- Nežinomas
Nezinomas: sveika
Leen: sveikas
Nezinomas: Ka veiki?
Leen: Dirbu
Nezinomas: Kuo dirbi?
Leen: Nepažystamiems neatsakau :)
Nezinomas: Matyt tada metas vis gi susipažinti
Leen: Na matai aš užsiemus dabar gal vėliau
Nezinomas: Ar man atrodo ar tu manes vengi?
Leen: Į šį klausimą negaliu atsakyti
Nezinomas: Kodėl?
Leen: Todėl
Vėl baigėsi pokalbis. Šia vaikinas tikrai keistas. Tačiau ir nebūčiau galėjus toliau rašyti, nes atsirado daug klijantų ir teko greitai suktis.
Kai apmažėjo klijantų pastebėjau jog paslaptingasis vaikinas patraukes mano dėmesį ruošėsi išeidinėti pro duris. Išeinant jis atsisuko į kasą ir tuo met mūsų žvilgsniai susitiko. Jam pamačius mano veidą jo veide atsirado nuostaba, kuria jis greitai paslepė ir tiesiog nusišypsojo. Aš jam atsakiau tuo pačiu. Man jis labai priminė vieną zmogų, tačiau nuvijau šią mintį šalin, nes tai tiesiog neįmanoma.
^Teahyung^
Išgėres latte ruošiausi išeiti. Nusprendžau, kad nereikia dėtis akinių, todėl užsidėjau tik kaukę, gal niekas manęs neatpažins. Kai buvau netoli durų nusprendžiau atsisveikinti su pardavėja, kuri buvo labai maloni, kai pasiėmiau savo latte. Man atsisukus mūsų žvingsniai susitiko. Mano veide atsirado nuostaba. Aš ją iš kart atpažinau. Ši mergina ir yra ta, kuriai aš visą šį laiką rašiau, kuri buvo atėusi į mūsų fanmeet'ą. Pastebėjau jog ji kašką irgi suprato gal prisiminė, nežinau. Aš jai greitai nusišypsojau, o jai atsakius tuo pačiu greitai pasišalinau iš kavinukės. Einant nusprendžiau paspelioti koks galėtų būti šios merginos vardas. Staiga prisiminiau jog jai priiminėjant mano užsakimą ant vardo kortelės buvo užrašytas jos vardas. Greitai pasiėmiau telefoną ir persivadinau į ,,Leen". Dabar žinosiu kur dirba mergina, kuri taip manė sužavėjo.
Sveiki. Sugrįžau su dar viena nauja pieva. Tikiuosi labai nesmerksit. Tikiuosi kašką supratot :)
DU LIEST GERADE
Netobuli. Mes. (letai keliama)
RomantikMergina iš mažos šalies- Lietuvos nusprendžia išvykti gyventi į Pietų Korėją ir tuo pačiu nueiti į jos mylimos BTS grupės koncertą. Tačiau mergina net neįsivaizduoja, kad jai parašys nepažystamasis. Jie vienas kitą įsimyli, tačiau kas bus kai ji pa...