4.

48 12 0
                                    


*po konserto*

Koncertas buvo žiaurei fainas. Dabar aš einu į salę kurioje vyks fanmeet'as. Visi ARMY susėdo ir laukia kol viskas bus paruošta ir visi BTS nariai sueis ir susės į vietas. Po kokių 15 min. jie įėjo. Jie pasisveikino ir susėdo dar prieš tai padekodami, kad mes juos palaikome ir panašiai.
Merginos su albumu rankose pradėjo stot į ilgą eilę, kad galėtu su jais pasisveikinti ir gauti jų autografus ant albumo. Aš stovėjau eilės vidurį, todėl dabar lauksiu kokias 15 min.
Pirmasis sedėjo Rapmonster. Priėjau pasisveikinau palinkėjau sekmės. Toliau sedėjo Jimin. Priėjau, pasisveikinau, palinkėjau sekmės. Taip ėjau iki Jungkook. Priėjus jį pradėjau nervintis. Po Jungkook sedėjo V. (V yra Leen beas.)  Nežinau ko bijojau labiau ar, kad galiu pasirodit kaip kokia kale ar dar kasnors panašaus ar, kad jam gali nepatikti mano dovana. Priėjau. Nusiramink ir būk savimi.
-Sveika,-jis nusišypsojo.
-Sveikas. Čia tau,- nusišypsokau ir aš.

Šiek tiek pasišnekėjom ir aš nuėjau. Po visko jie atsistojo padekojo. Išvažiavau namo.

^Teayhung (V)^

Pamačiau kaip Jungkook šneka su labai gražia ir iš išvaizdos miela mergina. Ji priėjo. Mačiau, kad jai nedrasu.
-Sveika,-pasakiau nusišypsodamas.
-Sveikas,- ji nusišypsojo. Matės, kad ji pirmą kart ėjo į fanmeet'ą.
-Čia tau,- ji padave man nedidelį maišiuką.

Mes pasišnekėjom ir ji nuėjo. Ji buvo tikrai labai graži ir miela. Jai nueinant kaškas iškrito. Paėmes pamačiau, kad tai kaškoks lapelis ant kurio parašyta kaškokia informacija ir telefono numeris. Įdomiai.

Kai visoms pasirašėme atsistojome ir atsisveikinome su visais ARMY. Pastebėkau, kad per šį fanmeet'ą visi gavo kabai daug dovanų.


Taigi nauja dalis. Rašau, nes vienas toks žmogėlis prašė manęs, kad parašyčiau pievą tė va rašau.

Netobuli. Mes. (letai keliama)Where stories live. Discover now