POV MARIT
We zitten bij de vijver , Ik voel opeens dat ik wordt opgetild. en naast me hoor ik ook gegil. ik hoor nils en daan achter me zeggen 1 2 en 3 , bij de 3 gooien ze me in de vijver, naast me hoor ik . blub blub blub. ik zie allemaal belletjes in het water. en buiten adem hoor ik demi boven komen. Ze trekt me mee de kant op. en daar zitten we dan helemaal door weekt. en natuurlijk zijn de jongens nergens te vinden, pfff zegt demi dan, wat is er zeg ik en leg een hand om dr heen, MN HAAR GAAT PLUIZEN , zegt ze met een nep zielig gezicht ;(( . Ze blijft me zielig aankijken en dan begin ik heel hard te lachen en geef dr een knuffel , dan zegt demi: ik heb je echt gemist mogooltje! en ik zie dat dr tranen in dr ogen komen, ik begin ook een beetje te huilen. ik blijf er lang omhelzen en dan zegt ze , maar als je zondag avond naar huis gaat eah moet je maandag de groetjes doen op school en zeggen dat ik IEDEREEN heeeel erg miss!!! zal ik doenn schatje , antwoord ik. ze kijkt me lachend aan en zegt dan kom! we laten die LOSERS hier wel achter en natuurlijk zegt ze losers weer extra hard. watt is het toch ook een kneus denk ik dan. Ze pakt mn hand en we lopen hand in hand de huppelen , dat deden we vroeger ook altijd! naja 2/3 weken geleden zelfs nog!
POV REIN
Waar lopen ze naar toe?! roep ik dan. geen idee ... zegt Nils . Tja ik denk dat ze naar huis gaan maar dat snap ik ook wel! zegt daan een beetje boos. is er wat daan? vraagt owen . Duh man hoe zouden jullie het vinden als je in de vijver wordt gegooid?! zegt daan boos en rent naar demi en marit toe .
.....
JE LEEST
friendship or relationship ?
Разноеhet gaat over een meisje die net is verhuisd naar waalre en rein tegenkomt . worden ze vrienden of meer dan vrienden....