~3

44 2 0
                                    

{ik wil even zeggen iedereen bedankt voor het lezen}

________________________

nils kijkt onze kant op en wordt dan een beetje rood.. Rein en ik beginnen te lachen. Rein kijkt me aan en geeft me een kus op mn mond. Dan onderbreekt Owen ons en roept lachend : uhggg niet zo klef ! , ik loop naar Daan toe die al de hele tijd stil is, ik ga naast hem zitten en vraag wat er is , ik heb alleen hoofdpijn verder niks zegt daan die probeert te lachen. ik klop op z'n schouder en loop dan naar de keuken en roep wie wil drinken? van 5 kanten hoor ik JA GRAAG COLAA ! , marit roept me na ik help je wel, en komt naar me toe, als we in de keuken zijn vraag ik aan marit: je vindt Nils wel leuk eahh? Marit begint te blozen en zegt : ik denk t ..

dan horen we gelach van achter de keukendeur , we lopen sluipend naar de deur en doen hem dan los, op dat moment zien we de jongens terug naar de bank rennen , LOSERS! roepen we lachend , we lopen terug naar de keuken en dan vraagt marit, deem zouden ze het gehoord hebben?? ik denkt het wel maar dat maakt niks uit johh! zeg ik troostendd. we lopen terug naar de kamer met het drinken, en 2 zakken chips, Dan vraagt Owen : wat gaan we doen vandaag dan? uhm we kunnen gaan zwemmen, HET IS 30 graden!! roept rein.

friendship or relationship ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu