POV DEMI
de haat berichten blijven komen, maar gelukkig ook lieve berichten zoals: omgg deem , jij en rein zoo perfect samen! beter gaan jullie direct trouwenn enzoooooo omg dein of remi for life! 💕🙌 . ik begin te lachen. Wat zullen we doen , vraagt Owen dan. Uhm film kijken misschien ofso , zegt owen dan. jaa leukk! roepen we in koor. We lopen naar binnen en gaan op de bank zitten. ik pak wat bakken chips en 6 glazen en 3 flessen cola . ik loop naar de tafel en zet alles neer. Ik loop naar de kast en pak een DVD. Zullen we deze kijken ? vraag ik dan. Ik hou de DVD omhoog. Dan vraagt Daan: wat is het voor film. Horrorfilm antwoord ik. okee is goed. klinkt het in koor. ik loop naar de tv en doe de dvd in de dvd-speler . ik druk de tv aan en ga zitten . Tussen Daan en rein. Marit , Nils en Owen zitten op de andere bank. Marit en Nils liggen zo lief bij elkaar. denk ik lachend. Dan begint de film. Ik ga dicht tegen Rein aanliggen. Ik pak een kussen en hou die voor mn hoofd. ZO ENGE FILM. ~na de film~ . Was de film eng demi ? vraagt Daan lachend. kuttkindd! zeg ik lachend, en ik begin Hem te kietelen. GENADE!! roept hij lachend. Oke als jij zegt : sorry lieve schat! Daan staat op en zegt dan: sorry lieve schat ;)) .
POV OWEN
Ik zie dat Rein verdrietig kijkt. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. ik vraag wat er is. En hij wijst stiekem naar Daan en Demi. Ik kijk naar ze, en zie dat ze samen op de bank liggen . Das niks johh! ga anders even met dr praten. zeg ik dan. Rein roept: Deem kom is! . Demi staat op en loopt naar Rein. Rein trekt dr mee naar de gang.
POV REIN
Wat was dat net met Daan?! jullie leken net een stelletje!. roep ik. Rein dat was niks ! geloof me , je weet toch dat ik van jou hou en niemand anders wil! zegt demi dan. ik geef dr een kus en we lopen samen terug.
......
JE LEEST
friendship or relationship ?
Acakhet gaat over een meisje die net is verhuisd naar waalre en rein tegenkomt . worden ze vrienden of meer dan vrienden....