POV NILS
Ik loop naar de wc, ik kijk naar buiten en zie Demi en Daan buiten liggen , ik looo naar buiten en zie dat Rein's fiets weg is, ik besluit om naar hem toe te fietsen, ik pak mn fiets en rij weg, ••5minlater•• ik sta voor Rein's huis, ik zie dat Rein huilend op de bank zit, ik klop aan en hij wenkt dat ik achterom kan komen, ik loop naar binnen en ga naast Rein zitten, ik vraag wat er is, en hij antwoord huilend, demi en daan en dat gedoe en ze denkt dat ik jaloers ben 😭 , Rein! je moet dr vertrouwen . roep ik schreeuwend, kom mee ! ik trek aan zijn arm wn sleep hem mee naar buiten. ik zeg dat hij zn fiets moet pakken . hij doet wat ik zeg en we fietsen samen naar demi's huis. we gaan achterom en ik zie dat Rein schrikt als hij Demi & Daan ziet liggen.
POV REIN
ik zie Demi en Daan samen in het gras liggen, ik ren er kwaad naar toe, ik pak Daan's arm en trek hem weg . ik schreeuw dat hij een vieze arrogante klootzak is, ik draai me om en zie demi huilend naar binnen rennen, kutkutkutzooi denk ik in mezelf. ik kijk naar Daan en zie dat zijn arm bloedt , ik ga naast hem zitten en zeg : sorry daan , ik .. ik weet niet wat ik deed ik was zoozoo boos . Daan kijkt me boos aan en zegt dan , ik begrijp het.. hij staat op en helpt mij om overeindt te komen.
POV DEMI
ik ren naar boven en ga huilend op mn bed liggen, ik hoor voetstappen op de trap, en hoor heer zacht marit zeggen: demi..? ik zeg huilend, kom maar, de klink van mn deur gaat omlaag rn marit rent naar me toe, ik ga op bed zitten en marit wrijft over mn rug, ik begin steeds harder te huilen, ik kijk naar de deuropening en zie dan Rein er staat, ik kijk hem huilend aan, marit ziet het ook en zegt dan , ik laat jullie wel alleen, ze staat op en loopt weg, Rein loopt zachtjes naar me toe, hij gaat naast me zitten, ik roep huilend waarom rein? ik was jaloers. antwoordt hij huilend. ik ga recht op zitten, rein asjeblieft doe dit nooit meer roep ik en loop weg.
JE LEEST
friendship or relationship ?
Randomhet gaat over een meisje die net is verhuisd naar waalre en rein tegenkomt . worden ze vrienden of meer dan vrienden....