Az elmúlt napok

20 5 2
                                    

16.-án "összejöttem" újra az exemmel, vagyis nem jöttünk össze csak történtek dolgok de nem éreztem azt amit kéne.
Ugye én két hónapig kajtattam mertmiértne666 után (direkt nem említem meg) (de úgy is el olvassa ) és így nekem már sok volt majd pont kapóra jött az exem mivel ő kajtatót utánnam és én ezt szeretem, majd 17.én ezt ugye az említett személy nekem állt hogy mekkora fa sz vagyok majd beszeltünk erről majd elmentünk egy kocsmába ahová szoktunk járni majd be mentünk a wc be majd elkezdtünk beszélgetni elmondta hogy ő szeret meg minden de van egy kis baj ő szexuálisan csak a lányok én nekem ugye mindedj de azért a férfiak jobban dominálnak és arra jutottunk hogy ha össze kövünk akkor borozgatás mellett fogjuk elmesélni hogy ki hogyan mással csinálja értitek mint egy nyitott kapcsolat. De ennek nem vagyok a hívője -nagyon de nem baj... -es oda hívtam az exemmel majd mondtam hogy érveljen hogy mi legyen akkor ő teljesen semmibe vett le start utálkodott majd mondta hogy ő neki úgy is van sok pasia neki... Hát -okké akkor szia és össze jöttem vele a lánnyal és azóta minden okke de már egy napja nem beszéltünk nem tudom miért de azt tudjuk hogy szükségünk van egymásra mivel ez vagyunk mi. Szóval kb ennyi az én pár napos sztorim azon kívül hogy apám nem él velünk már lassan egy hete mert elment mert össze vesztünk de ezt már.tudjátok az életem romokban de ez erősít remélem egyszer egy hasonló helyzetben lévő gyereknek majd el mondhatom hogy én mit tettem hogyan ha végre ló tanulok annak ami szeretnék lenni.

Veletek mi a helyzet? Meséljetek ha szeretnétek privátban 😊❤

DEPRESSION - it's "MY" only dream Part: IIWhere stories live. Discover now