az elmúlt hét • part1

12 2 0
                                    

Ez előtti héten csütörtökön torna órán át nyomtam az 1cm fültágeszt.
Pénteken ezt az igazgatónő észre vette majd ki vetette majd elkezdett kiabálni hogy " mit képzelünk magunkról, egyik tágítja a fülét a másik ki borotválja a haját. Jó hogy a drogok nincsenek bent vagy már bent vannak" miközben ezt mondja rám és a G re néz. Én ezen el mosolydtam mivel ilyen eset már történt velem. {Aki szem füles az tudni fogja hogy hol és mikor és hogy igaz e?! Ami történt ott!} Ezen ugye bár el mosolyodtam majd azt mondja hogy " ne mosolyogj mert következőre akkora pofont kapsz hogy nem tudod melyik oldalra köpd ki a fogaid. " Csak néztem nagyon nem volt lényeges hogy az iskola majdnem fele ott volt mögöttem mert mentünk/ mentek egy gasztronómiai fesztiválra. Majd ugye bár vissza ment az irodába, én közben beszélgetek G vel és mondom neki hogy van üzlet majd veszek másikat. Ezt ő meg hallva lemondott hogy én mit képzelem magról most azonnal takarodjak az osztályba nem mehetek sehova! Néztem hogy okke. A semmiért de aki nem akart menni annak muszáj volt. Szépen 5 perc után vissza mentem bocsánatot kértem tőle ". A semmiért" majd akkor is visít velem hogy őt az nem érdekli takarodjak. Okke. Fél mentem az osztályba majd mikor jöttünk le az oszf. vel az igazgatónő pont sétált velünk szembe majd " te megint hová mész?" -wcre! Ennyi volt a válasz majd meg álltam mert az osztály főnökkel beszélt előttem. Ahol azt mondta " ennyire ostoba, pimasz,... Mindig vele van csak a probléma..." (Ennyire emlékszem biztosan hülyeséget nem akarok írni) az oszf. Is néz rám és mondja hogy ilyen nincs velem soha semmi probléma nincs és még az osztályban is kimagasló tanuló. Majd mondja a az oszf. Hogy mit kell mondanni? Én meg nézek a tanbára hogy biztos nem kérek tőle még egyszer bocsánatot nézéssel. Majd ezt észre véve meg kérdezte hogy el e mentek már. És akkor indult el a busz.
Szóval nem mentem és egész nap a tanbával voltam és rohadt jól éreztem magam. Csak szegény G sajnálom mivel őt is le ordította mivel ő úgy nem akart menni hogy én nem megyek. Jaj és azt is hozzá tette mind kettőnknek "hogy ha nem tetszik el lehet menni" okke. 

⬇️
Part 2

DEPRESSION - it's "MY" only dream Part: IIDove le storie prendono vita. Scoprilo ora