-5- Kabus

391 14 2
                                    

Telefonum çalıyodu. Buğulu bir melodi... Bu melodi giderek bütün odayı kaplıyodu.  Duyduğum fısıltılar benden uzaklaşırken duyduğum tek şey lanet olası telefondu.

Açmamam gerekiyomuş gibi hissediyodum. Açarsam her şey mahvolurmuş gibi ama ben açmadıkça ses yükseliyodu ve rahatsız edici bir hal alıyodu. Ürkek adımlarla telefon sesi gelen yere gittim ama orda değildi.

Odanın köşesine sinmiş ağlıyodum. Gerçekten iğrenç hissediyodum. Tek istediğim şu sesten kurtulmaktı. Sehpanın titrediğini fark edince telefonun yere düştüğünü anladım. Eğilip onu alırken Selin'e etmediğim küfür kalmamıştı.

Telefon elime aldığımda sustu ama hala kulaklarım uğulduyodu.

Korkmuştum... Andaç'la ilgili olduğunu düşünmüş ve korkmuştum. Tam bir paranoyak oldum!

Telefon yeniden çalmaya başlayınca sesini alçatmam gerektiğini düşünürken derin bir nefes alıp telefonu açtım. Tanımadığım bir numaraydı.

Karşı taraftan bir ses bekliyodum ama karşılıklı susmaktan başka bir şey yapmıyoduk. Kendimi toplayıp ona '' Sen kimsin?'' dedikten sonra kendimi fazla kastığımı fark ettim. Sanırım daha az film izlemeliyim.

Benim sorum karşısında soğuk bi kahkaha attı. İçten olmadığı belliydi. 

x: Çok safsın MASAL ahaahahahh  evet adını biliyorum ama sen benimkini bilmiyosun. Bilmene gerek yok kısa bir şekilde Andaç'INKİ diyebilirsin. Ne sanmıştın Masal? Bu kadar mükemmel bir insanın seni sevebileceğini mi? aahaahhahah . Ailen bile sevmiyor ki seni.

Masal: Hayır! Annem beni se...

x: ahahahahahah . Cidden bu kadar saf mısın? Seni sevseydi bu kadar şey saklar mıydı?

Bu konuşma saçma yerlere giderken çok konuşmamaya çalışıyodum çünkü biliyorum sesim çıkmıycak ve ağlama başlıycaktım. Büyük ihtimalle istediği buydu zaten..

x:  Annen geziye gitmene asla izin vermezdi. Nasıl verdi sanıyosun?

Masal: Ben mutlu olıyım diye ...

x: ahahahah . Şu an seni postaladıktan sonra kim bilir bilmediğin neler yapmıştır. Ve sen hala annem beni sever diyosun.

Masal: SUS! SANA İNANMIYORUM!

x: Sana kalmış. Dikkat et elinde tek Selin kaldı. Onu da almıyım.

************************************

Sarsılarak kendime geldiğimde her şeyin rüya... hayır kabus olduğunu fark ettim. Selin her zaman olduğu gibi yine benimle ağlıyodu.

COOL SEVGİLİM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin