*****
Sana sapsalim demeden ölemem.***
Andaç: masal?.. Uyudun mu?
Masal: hayir.
Andaç: anlaticak misin peki?
Masal: evet. ama delirdigimi dusunmiycegine söz vermen lazim.
Andaç: dinliyorum?derin bi nefes aldim. bunlar sacmalikti; burada olmam bi kabusa inanmam. ama çok gercekciydi ve emin olmam lazimdi.
Masal: be-ben bi kabus gördüm. telefon. telefonum caliyodu ve actigim zaman ba-bana senden bahsetti. adimi biliyodu... ona da andacinki dememi istedi. ayrıca senin gelmiycegini söyledi.
Andaç: peki masal... neden gitmek istiyorsun o zaman? bak geldim.
Masal: evet... ama o başka şeyler de söyledi. annemle ilgili. emin olmak istiyorum.
Andaç: masal..telefonunu verir misin?hala dizinde yatiyodum. kafami kaldirip ona baktim. telefonu mu neden istemişti ki? uzun sure tepki vermeden ona baktigim için kaslarini kaldirip bana bakti. ciddi gozukuyodu. ben de telefonumu ona uzattim.
Andaç: masal seni gizli numara mi aradi?
aniden dizinden kalkip telefona baktim. son aramalarda bilinmeyen vardi. bu imkansiz. ruyaydi... sadece ruya.
Masal: rüya sadece rüya.
ağlamaya basladim. hickira hickira agladim. andaç da çok sasirmisti, tepki vermiyordu. bi sure sonra yüzümü ellerinin arasına aldi. bana dokunmasi... hayallerim... bu ana hic benzemiyor. ilk sevdiğim ve belki ilk sevgilim olacak kişi... beni bi dokunuşuyla sakinlestirmisti. direk gözlerimin içine bakiyodu. normalde ikimizden biri utanir, bakislarini kaciridi ama bu sefer öyle değildi. aglamiyordum. onun burada olması beni rahatlatiyordu. hayallerimin alisik olduğu çocuk. her gece aklima gelen misafir... yanimda ve tek istediği aglamamam. ilk defa hayallerim kulağa imkansiz gelmiyor. belki gerçekten biz olabiliriz. neden olmasin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COOL SEVGİLİM.
RomanceBen mutsuz sona inandım. Çünkü biliyorum herkes gidecek. Ama bu sefer ilk defa hayal kurdum. İlk defa inandım. Gitmeme izin verme?