HAY SENIN KACIRACAGIN KIZIN...

532 19 0
                                    

"Hay allah kaybetmesin ben neden sana uyupta geldiyse taaa buralara ne işler açtın başımıza."diyerekten Hakkıya kızdım.

"Abicim çok konuşmada yuru ışte, bak biri uyanacak şimdi vallahi azimiza sicarlar."diyerekten un çuvalı gibi taşıdığı kızı havaya atıp tekrardan omzuna koydu.

"Yavaş ulan ayı kızın içini dışına çıkarttım. Mal gibi ne atıp tutuyon sanki damacana düzeltiyon pezevenk" dedim ve omzumdaki kızı düzeltmek için yavaşça yani Hakkinin tam tersi insanca düzelttim.

"Ne yapayım abicim kız aşağıya düşecek düzeltmesem."dediğinde "düzeltme demedimki ben sana insan gibi düzelt dedim."diyerek karşılık verdim.

"Tamam abi sus bi artık anasını satayım çeken açıldı."diyerek önündeki basamakları indi. Bende onu takip ederek aşağıya inmeye başladım.
Vay arkadaş ne zor işmiş bu kız kaçırmak. Tamam bizimki birazcık dolaylı yoldan kaçırma oluyor olsada birdaha hayatta kız kacirmayacagim.

Ön kapıya geldiğimizde Hakkı mali tam kapıyı acacaktiki "Hakkı mal misin sen dışarısı koruma kayniyo sen oradan çıkacam diye uğraşiyon gıt beyinli gerizekali" dediğimde "hee doğru ya biz pencereden girdik içeride peki nasıl çıkacağız dışarı?"dediğinde Hakkı malına bakka kaldım. "Lan mal hani herşeyi planlamıştır. Getirdin bizi buraya kızlar sirtmizda kaldık ortada. Lan birdaha senin kadına uyanın ben taa amına koyum."dediğimde tam cevap verecekti ki yukarıdan ayak sesinin duyulmasiyla birlikte söyleyeceği lafı yutmak zorunda kaldı. Içimizde başimizi önce yukarıya çevirip sonra birbirimize baktık ardından da hizlica yürüyerek önümüze çıkan ilk kapıdan içeriye daldik.

Ikimizde sirtimizdaki kızları umursamadan kapıyı dinlemeye başladik. Birkaç dakika sonra ses kesilince rahat bir nefes aldım ve arkamı döndüm ve o an fak ettim.

Hassiktir.......

KIZ KACIRMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin