-1-

51 2 15
                                    

Off sıkıcı bir gün..

David orta okulu bitirmiş ve liseye başlayacaktır.

Bugün sınav sonuçları açıklanıyor anne. dedi David

Güzel bir yer kazanmışsındır oğlum. dedi David'in annesi.

Inşallah kazanmışımdır. Güzel bir liseye giderim orta okulda kazanamadığım arkadaşlığı lisede kazanırım diye düşünüyorum.

David'in telefonuna bir mesaj gelir.

"Lise sonuçlanınız açıklanmıştır. Internet sitesinden sonuçları görebilirsiniz. "

Evet sonuçlar açıklanmış hemen bakmam lazım bakalım nereyi kazanmışım.

David sonuçlara bakar.
Kazandığı okul "Offical Girl's shcool"

Bu nasıl bir okul hemen araştırmam lazım..

David'in araştırması sonucu:
"Bol oksijenli temiz bir havaya sahip ormanlık havası çoğunlukla kapalı olup güzel bir yerdedir."

David bu açıklamayı okuyunca heyecanlanır ve okula gitmek için sabırsızlanır.

1. Bölüm devam edecek
Bir kaç bölüm yazılıp ayni anda paylaşılacak bu başlangıç sizi mutlu edip beğenirseniz devam edilecektir.

Yorumlarinizi bekliyorum...

Bilgilendirme devami

Arkadaslar bu yazı hikayenin ilk başı ve ikinci sayfa hikayenin ilk bölümü olacaktır ve o şekilde devam edecektir.
Hikayenin ilk başı devaminin nasil olacağını az da olsa bildiriyor ve insanda begenip begenmeme hissi doğuyor.
Bende sizin hikayeyi beğenip beğenmediğinizi öğrenmek istiyorum.

Hikayenin bu paragrafı ikinci bölümde tekrar yayinlanacak tabiki devami ile birlikte..

Bana düşüncelerinizi bildirin kitabi yazmaya devam edeyimmi yoksa baslamadan birakayimmi?

Kız Vampir Lisesinde Erkek İnsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin