-1-

36 2 4
                                    

Off sıkıcı bir gün..

David orta okulu bitirmiş ve liseye başlayacaktır.

Bugün sınav sonuçları açıklanıyor anne. dedi David

Güzel bir yer kazanmışsındır oğlum. dedi David'in annesi.

Inşallah kazanmışımdır. Güzel bir liseye giderim orta okulda kazanamadığım arkadaşlığı lisede kazanırım diye düşünüyorum.

David'in telefonuna bir mesaj gelir.

"Lise sonuçlanınız açıklanmıştır. Internet sitesinden sonuçları görebilirsiniz. "

Evet sonuçlar açıklanmış hemen bakmam lazım bakalım nereyi kazanmışım.

David sonuçlara bakar.
Kazandığı okul "Offical Girl's shcool"

Bu nasıl bir okul hemen araştırmam lazım..

David'in araştırması sonucu:
"Bol oksijenli temiz bir havaya sahip ormanlık havası çoğunlukla kapalı olup güzel bir yerdedir."

David bu açıklamayı okuyunca heyecanlanır ve okula gitmek için sabırsızlanır.

Pijamalarımı giydim yatağa yatmaya hazırım.!
Akşamdan valizimi topladım ve sabah kahvaltımı yapınca babam beni araba ile okula bırakacak..
Okulu normalde sevmem ama bu hem lise hemde yatılı ailem bana karışamayacak kendi başıma özgür okuyacağım akşamları dışarı çıkarım iki üç arkadaş edinir takılırız beraber...

Diyerekten ve okula gitmenin hayalini kurarak uykuya dalar David.

David'i okul hayatında neler bekliyor başına neler gelecek herşeyden habersiz saf bir şekilde uykuya dalar.

************************************

Gündüz güneş ortalığı ısıtmaya başladığında sabah kuşlar şakımaya başlar.
David'in annesi odaya girer ve perdeyi açar.
Güneşin ilk ışıkları odayı sarar..
David gözünü açmaya çalışırken yatakta garip haraketlerle esner ve annesine,

Günaydın anne
der David.

Günaydın oğlum hadi kalk kahvaltı yapalım sonrada okula gideceksin baban çoktan kalktı ve masada seni bekliyor. der David'in annesi.

Tamam anne kalkıyorum sen git ben üstümü giyineyim geliyorum..

Ohh be sabah oldu yatılı okul maratonu başlasın  tatillerde gelirim anca..
Artık okul daha keyifli,hayat daha keyifli hal alacak.

Büyük umutlarla büyük hayallerle David kahvaltıya iner.

Heyacanlımısın oğlum; der David'in babası.

Evet baba hemde çok, umarım herşey hayal ettiğim gibi gider.

Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra odasına çıkar David,
Çünkü üzerini değiştirip bir an önce özgürlüğe kavuşmak ister.
Artık ailesinden sıkılmış ama her ne kadar sıkılmış olsada ailesine bunu yansıtmaz

Baba ben hazırım hadi çıkalım yola yoksa akşam karanlığına kalacağız..

Bende hazırım hadi çıkalım. der David'in babası.

Yolculuk başlasın..

Arabanın ön koltuğuna oturmayı çok seviyorum ama eskiden ailem bana izin vermiyordu hep küçük olduğumu söyler beni arkaya otururlardı.
Şimdi yolculuğa başladık ve babam bana bu konu hakkında tek kelime etmedi,
Tabi artık onlarda benim büyüdüğümü gördüler ve sanırım ön koltukta oracak kadar büyüdüm gözlerinde..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız Vampir Lisesinde Erkek İnsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin