kagome kagome

15 2 0
                                    

Most a kagome kagone vagy circle you circle you. Című dalt és körjátékot hoztam el
(Írói megjegyzés)
A kagome kagome egy körjáték amit társítottak a dallal.  A játék manapság is népszerű a gyerekek körében.

Higyan játszák?

választanak egy onit. (Oni jelentése démon vagy valami más emberfeletti lény)  aki a kör közepére kerül szemét bekötik vagy ő maga takarja el.
Körülötte körben állva egymás kezét fogva sétálnak körbe. Miközben a dalt éneklik. A dal végén az oninak ki kell találnija ki áll mögötte.
Ha helyesen tippel akkor helyet cserél a mögötte állóval.

A szövegnek területenként több változata is van. Rengeteg teória létezik a jelentéséröl.
És az eredeti változatrol, de egyik sem tudja minden bizonysággal megmagyarázni azt.

Mivel a dal egyetlen sorba íródott kanjik nélkül, ráadásul furcsa stílusban és kétértelmű szavakkal, nem tiszta, mely mondatok vannak kötve ezzel is mégtöbb találgatásnak és fejtegetésnek.

Teóriák

A dal csak egy játék
Eszerint a csak annyit jelent hogy mikor kiválasztja ki az oni a következő személyt hogy ki áll mögötte?

Egy terhes nő-röl szól
Itt kagomét egy terhes nő-vel azonositsák.  Valaki lelökte a lépcsőn .
(Tsuru to kame ga subbate) melynek következtében elvetélt.
Ezért próbál rájönni hogy ki őlte meg a gyermekét.  (Ushiró no shoumen daare)

Egy ítélet végrehajtásárol szól
Ezen értelmezés szerint kagome a börtöncella és a madár a rab a tsuru to kame ga subbatta jelképezi az élet és a szerencse végét. Míg ushiro no shoumen daare vagy úgy hogy az elítélt kíváncs ki is a hóhérja. Vagy úgy hogy már a levágott fej bámülja saját testét.

Na és akkor itt is lennénk tudjátok az egészet azért nem írtam le mert tudom hogy sokan vagytok gyerekek és ez egy kicsit megrázó lenne de ha szeretnétek írjázok be hogy kagome kagome magyarul és kiadja sziasztok😊

Otaku ProblémákМесто, где живут истории. Откройте их для себя