Felhasználó neve 666 a 666-os felhasználó név, ismerheted még esm 666 néven is.
Egy videó creepypasta amelyet egy nana825763 felhasználó nevű youtube bjuzer készített. A videó megmutatja hogy mi történik ha rákeresel a 666 nevű felhasználóra a youtube-on, majd párszor frissíted az óldaltA youtube egy fontos része az internetes történelmünknek.
2006-ban még nem sokan használták a youtube-ot. Aki pedig mèg arra is vette a fáradtságot hogy feltőltött egy videót az valószínüleg levideózta a macskáját hogy milyen vicces.
De egy bizonyos felhasználó megakarta bontani a rendet a youtube-on ezért bolgár pukkasztásként véres horror színű pornó videókkal halmozta el cstornáját.Persze ez nem mehetett sokáig, a youtube megosztó óldalai hamar törőlték a cstornáját az általános szerződési feltételek megszegésére hivatkozva. ennek ellenére érdekes módon a videók még mindíg elérhetőek vóltak.
Egy napon valaki egy blog-on megosztotta a tapasztalatait a csatornával. A 2006 óta ott dólgozó youtube alkalmazott nem értette mért függesztett fel egy csatornát a youtube akárhányszor megemlítette munkatársai körében a dólgot mindenki csöndben maradt.
Nemakarták megmondani neki hogy mejik csatornát és miért tőrőlték. Ám egy napon az egyik munkatársa elmondta neki a titokzatos sátán számával ellátott csatorna url-jét de azt kérte tőle hogy ezt a dólgot soha de soha ne mondta el senkinek maradjon szigorúan titok.
Miutàn haza értem rögtön bekaocsóltam a számító gépemet. Rögtön be is pötyögtem a youtube.com.666 címet, csak annyit láttam hogy a csatorna valóban nemlétezik többé.
Aztán frissítgettem jópárszor az óldalt. Minden videó címe ez vólt ×666 a következő frissítésnél minden videó àtváltozott a sátán számávà.Aztán hirtelen előugrott egy ablak amejik a 666-os csatornát tartalmazta.
A videók nagyrésze őrületes beteges vólt. Az egyik videó index képe négy baba kicsavart feje vólt, egy másik videó pedig egy zavaros vörös grafikát mutatott be.
Mikor be akartam zárni az óldalt csak egy üres ablakot kaptam az üres ablakra rákattinttva egy ujjabb 666 által feltőltött videót nyitottam meg.
A videó egy nőt mutatott egy véres medencében, borzasztóan gusztustalan dólgok történtek ott.Nemis akartam tovább nézni azt a szörnyű csatornát ezért próbáltam leálítani de a böngészőm nem reagált rá. Aztán megpróbáltam bezárni az internetet de sikertelenül jártam ekkor is.
próbáltam rákattintsni egy másik videóra de akkorsem történt semmi.
Azt hittem hogy sosem fogok szabadúlni arrol az óldalrol. Mikor hirtelen eszembe jutott a kikapcsoló gomb. Persze az majd mególdja a problémát. Milor lenyomtam a kikapcsoló gombot büszke vóltam magamra hogy ezt is mególdottam.
És ez a vírusnak gondólt valami többé nem támadhatja meg a gépemet.
De észrevettem hogy ezsem járt eredménnyel, azt gondóltam hekkerés áldozata lettem. Minden remény meghalt számomra. A nő a videóban engem nézett, és néha véletlen szerűen egy két hangefektet lejátszódott. Aztán hirtelen közeledett hozzám a nö és kifagyott az expolrje.
Néhány nappal később a rémület elszállásakor elkezdtem agyalni vajon
Tényleg az ördög csinálta azokat a videókat? Vagy csak egy buta poén vólt a youtuberek megijesztése gyanánt? A szemem sehogyse tudott álomra borúlni.Honapokon át a videók megtekintése után a miértek keresése miatt bolg bejegyzés
A blog teljesen megszünt a bejegyzés publikálása után két nappal. Ha bárki beakart lépni a bolg-ba ezt a hiba üzenetet kapta eltávolíta az adminátolt hibalód 666 a blogger segélykiáltásként kűldte el nekem a tapasztalatait email ban az üzenet mellé írt egy figyelmeztetőt is. Sose nézd meg a 666 nevű felhasználót vagy ha mégis akkor örökké kísérteni fog.Na sziasztok gyilkoskáim ez amint látjátok egy uj rész lenne ezt a creepypastát most találtam. És én igazábol nem hiszem hogy a sátán csinálta vólna.
(Mi nem ojan elhihető? Ma már mindenki youtubeozik) na de én inkább nemkockáztatok hogy megketessem. Szóval ti mit gondóltok?