Szóval gyerekek ma történt egy furcsa dolog velem. Mégpedig az hogy szépen nyugodtan keresgéltem a plaly
Áruház játékai között.
Majd mikor meguntam úgy döntöttem hogy inkább keresek valami tényleg jót beírtam azt hogy cropse party. Vagyis az anime játék változata. Megis találtam de nem tőltöttem le mert füzető vól .
Ezért nézegettem tovább az emlitett témában. Találtam egy Szipi szupi futkozós cropse partyis játékot ami nagyon tetszett és letőltöttem. Játszottam rajta utána pedig vissza mentem és megnéztem mik vannak a játék alatt. És akkor megláttam egy játékot amin egy kislány van de a címét nem tudom mert egyetlen magyar leírás csak egy kis idézet vsn fölötte a többi mind japánul van.
És hát felkeltette az érdeklődésemez hogy ez biztos egy kis animés cuki kislányrol szól. Szóval letőltöttem
Bekapcsóltam és elindúlat a játék.
Egy kislány szerepelt benne akinek vólt vslami fegyver szerűsége egy sima mintha kórházi korterem lenne a játék alatt pedig egy jó kis kellemes dal ment. Egy perc után előjöttek valami fekete izék amiknek szeme van és szája.
A lánnyal vagyunk mi és az a feladatunk hogy kb egy óráig őldössük ezeket és ha sikerül új szintet és ruhát meg fegyvert kapsz.
A 4. Szintig jutottam el és hirtelen azt vettem észre hogy a dal folyamatosan gyorsul. És egyre nyomasztóbbá válik.
Majd végül letörőltem. De ez tényleg igaz csak nemtudok képet kitenni mert jspán címe van japán betükkel.