SENİ SANA RAĞMEN
Yaptıklarına, yaşattıklarına rağmen, yollarda değil kalbinde olan mesafelere rağmen, sevmemene rağmen, aklımı kemiren soruları cevapsız bırakışlarına rağmen, diğer insanların hakkımda söylediklerinden etkilenişlerine rağmen, ben daima Seni Sana Rağmen...
Herkese merhabalar! Buraya hikaye yazan çoğu kişi o hikaye için kafasında apayrı, bambaşka bir dünya kurar ve bu dünyada yaşamaya başlar. Çok benimser, çok kıymetli olur o hikaye. Ama bir sıkıntısı vardır ki bu hikayeyi yazabilecek kadar iyi miyim, istediğim kadar güzel yazabilir miyim diye düşünüp korkar. İşte bende Seni Sana Rağmen'de yaşadım bunları. Seni Sana Rağmen benim aynı zamanda gerçek hayatımda yaşadığım bazı şeylerden alıntılanarak, üstüne birçok şey katılmış şekilde çıkacak sizlerin karşısına. Yaşadığım her şeyde bir sahne ekledim hep aklımda Seni Sana Rağmen'e. O sahneler büyüdü, büyüdü ve "Artık bunu yazıya dökmeliyim." dedim. Bunu dediğimde de bu korku başladı işte. Hikayesi çok sevilen birkaç kişiyle konuştum bu konuyu. Arkadaşlarım, dostlarım yardımcı oldular bu duyguyu yenebilmem için. Ve şuan tanıtımımı okuyorsunuz. :') Bu benim ilk hikayem bazı acemiliklerim, kusurlarım olursa bölümlerde affola. Bana 2-3 bölümlük süre verin hikayenin güzelliğini sizde anlayacaksınız. Umarım herşey çok güzel olur. O zaman tanıtmaya başlayayım.Hikaye, Gizem'in o okula, o sınıfa, o turnuva haberini almasından sonra başlıyor. Bu turnuva, okulda sınıflar arası bir turnuva. Yani çok önemli değil gibi görünüyor. Ama Gizem'in hayatını değiştiriyor. Aslında turnuva değil hayatını değiştiren oradaki, sınıftakiler değiştiriyor Gizem'in hayatını. Oradakiler ve Ulaş. Zaman geçtikçe aşık olduğu, imkansızı Ulaş Gökdeniz.
Gizem AYDIN: Herşeyi içinde yaşayan bir kız o. Zaten sıklıkla şahit olacağız içindeki ses ile savaşına. Kendini savunmayı pek beceremeyen, saf, insanların kalbini kırmaya dayanamayan ama insanların küçücük bir lafına hemen kırılanlardan. Birçok şey yapacak, kırıla kırıla sağlamlaşacak ve ne kadar güçlü olduğunun farkına varacak. Bir de deli dolu bir yanı var mesela sevdiklerinin yanında her türlü saçmalığı yapabilir. Kendine özgü bir piskopatlığı var diyebilirim. Çok özel ruhlu. Yay burcu. :')
Ulaş GÖKDENİZ: Tam bir terazi erkeği. Okulun popüleri, sınıfın eğlence kaynağı. Kiminiz çoğu zaman ona kızacak, kiminiz haklı olduğuna inanacaksınız. Gizem okula yeni geliyor, Ulaş anasınıfından beridir bu okulda. Ulaş için söylenecek pek birşey yok ama en önemlisini atlamışım. Ulaş futbol aşığı ve çok iyi oynuyor. Çok karşılaşacağız bölümlerde Ulaş'ın futbol oynayışına.
Sadece esas karakterleri tanıttım, diğerlerini bölümlerde. Yalnız ilk bölümü hemen yayınlayamayabilirim, 15 tatilde yayınlarım büyük ihtimal çünkü tamamlamam gereken bazı şeyler var. Yayınlayacağım zaman Twitter'dan haber vereceğim.
Twitter hesabım: unicorndeliler
Şimdilik hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SANA RAĞMEN
Novela JuvenilYaptıklarına, yaşattıklarına rağmen, yollarda değil kalbinde olan mesafelere rağmen, sevmemene rağmen, aklımı kemiren soruları cevapsız bırakışlarına rağmen, diğer insanların hakkımda söylediklerinden etkilenişlerine rağmen, ben daima Seni Sana Rağm...