•• פרק 1 ••

250 15 6
                                    

הקדמה קצרה-

אשלי

"אשלי אני מבקש ממך, את כבר בת 20 תעזרי לי! כולה תיקחי חלק קטן! אני מתחנן!" אבי אמר, או יותר נכון התחנן. "לא אבא. אמרתי לך כבר! אני לא בנויה לזה, אני לא מבינה בזה, אני פשוט לא קשורה לעסק הזה!" צעקתי בפעם המיליון השבוע, אבי נאנח לפשוט חזר לגינה. שלא תתבלבלו, אני ואבי קשורים מאוד. אוהבים אחד את השני מאוד, אבא שלי הוא בין האנשים העשירים בעולם, יש לו עסק כל כך גדול, והוא מרוויח כל כך טוב שהוא לא מבין למה אמא שלי צריכה לקום כל בוקר לעבודה. אבל אמא שלי אוהבת לעבוד, היא לא עצלנית.

אני פה העצלנית. אבא שלי מבקש ממני, או יותר נכון צועק ומתחנן כבר שבוע שלם שאני יעזור לו עם כל העבודה שלו, לפחות קצת. הוא פשוט לא מבין שאני תת השכלה בכל מה שקשור לעסקים, אני מעדיפה מניקור, פדיקור, תספורת חדשה, בקיצור מעדיפה דברים שאני לא צריכה לזוז בשבילם. הבית שלנו הוא בית גדול, לפעמים אני חושבת שהוא גדול מידי.

יש לי שתי חברות טובות, טיילור וקלואי. הן בדיוק בגיל שלי, יש להן חבר. והאמת שטיילור מתחתנת בעוד יומיים.

טיילור תמיד הייתה הלחוצת חתונה, היא נמצאת בזוגיות עם לוקאס הארוס שלי, כבר קרוב לארבע שנים. היא מתחתנת רחוק מפה, מחר אני כבר ינסע אלייה, התגעגעתי אלייה ואל קלואי. לא ראיתי אותן כמעט שבועיים מאז היום הולדת 20 של קלואי, שאגב היה מושלם! אין לי חבר ואני לא בתולה, הראשון שלי היה בן אדם שכן אהבתי בגיל 17, כאשר חגגנו שנה הוא היה בבית חולים לצערי הרב ובדרך אליו נאנסתי. חבר שלי עזב אותי מסיבה לא מובנת, אולי בגלל שנאנסתי.. אני באמת לא יודעת. והיום? גם לא אכפת לי. יש לי אח קטן בן 17, ואחות קטנה בת 14. אני מחוברת אליהם מאוד, אחותי מזכירה לי את עצמי בתקופה של התיכון. אויש. תקופות.. אחי הקטן הוא חננה כזה, הוא מאוד יפה. יש לו יופי מיוחד. הוא פחות יוצא למסיבות הוא כל היום לומד. זה השנה האחרונה שלו ללימודים והוא מאוד משקיע. האחרונה זאת אמא שלי, הלב של הבית. אני מאוד אוהבת את אמא שלי, היא לימדה אותי הכל בחיים האלה, בעצם אפילו תעודת בגרות לא הייתה לי בלעדייה, היא בחיים לא ויתרה עליי והייתי מאוד קשה בתיכון. אם זה לצאת למסיבות ולשתות, ולהבריז מהלימודים, ולצאת כל יום ופשוט לשכוח מכולם ולשים זין על כולם. אמא שלי ידעה שזו רק מסכה כי הייתי מושפעת, הייתי אחת שכולם אוהבים אותה, הייתי חייבת להיות תמיד במרכז העיניינים. ואוי ואבוי אם מישהו יגיד עליי משהו לא במקום.

כן. סיפור חיים מרתק, אבל אני צריכה להתכונן לחתונה של טיילור. היי בנות, הפרק הראשון יתפרסם!!

אני יודעת שאתן לא מבינות מה יקרה, אבל זה ההקדמה, הכותרת של הסיפור יכולה להביא כל אחת למקום אחר.

אוהבת מלא, ותפרסמו את הסיפור!!❤❤

תצילי אותי Where stories live. Discover now