|| אשלי ||
"אמא נו אני עוד שנייה צריכה לצאת!! איפה הקמע שלי ?" צעקתי על אמא בלחץ, אני עדיין מרגישה הילדה הכי קטנה בבית, כי אני הכי לא אחראית והכי ילדותית שיכולה להיות. "נו אשליקי אני לא יודעת" אמרה ונאנחה, הקמע הזה איתי מאז שסבא שלי נפטר לפני 6 שנים, מאז אני לא מורידה אותו אבל רק הורדתי אותו לשנייה כי מדדתי שרשרת והוא כבר נאבד לי. אוף. חוסר אחריות אשלי, פשוט חוסר אחריות. "תפסיקי אמא נו אמרתי לך שאני שונאת שאת קוראת לי אשליקי.." באתי להמשיך לדבר אז עייני נתקעו על הקמע שלי. צרחתי מהתרגשות כאילו מצאתי את אהבת חיי, שמתי את הבגד האחרון למזוודה ואמא התקשרה לביילי, ביילי זה הטייס הפרטי שלנו. ניפרדתי מאמא, מאבא ומהאחים שלי ניפרדתי כבר בבוקר, התחנה הבאה - החתונה של טיילור !
כל הטיסה חשבתי על החתונה, לי ולקלואי יש כמעט את אותה שמלה, היא מאותו הסוג אך נראית שונה. טיילור לא מראה לאף אחד את השמלה, אפילו לא לנו, היא רוצה לעשות לנו הפתעה. תמיד היה לטיילור טעם טוב בבגדים אז לא דאגתי שהיא תעשה לעצמה פאדיחות או משהו כזה, גיכחתי לעצמי ולאט לאט נירדמתי.
"גברת אשלי, הגענו." ביילי העיר אותי, "ביילוש כבר דיברנו על זה, אני לא הגברת אשלי, אני פשוט אשלי. בעצם אם בא לך אתה יכול להוסיף את המילה נסיכה, הנסיכה אשלי" אמרתי וגיכחתי קלות וכך גם ביילי, ניפרדתי מביילי והתקשרתי לקלואי, קלואי ואני סיכמנו שהיא תאסוף אותי, כמובן במונית. 'קלואיוש ? אני בשדה תעופה בואי תאספי אותי' אמרתי, 'אני כבר בדרך עם ג'יימס' אמרה, 'אוקיי, מחכה' עניתי וניתקתי. ג'יימס זה חבר של קלואי, הוא ממש חמוד, ואיתו קלואי נראית הכי מאושרת בעולם! לאחר כרבע שעה קלואי וג'יימס הגיעו, ממש שמחתי. "חמודים שלי התייבשתי פה כבר!" צעקתי עליהם, כמה זמן לוקח לבוא? למרות שידעתי שבקושי עבר רבע שעה. "אשלי תירגעי את לא מבינה כמה עברנו בשביל לבוא לפה! פילים, קופים, אריות, מלחמות.. מה את חושבת שזה משחק ?" אמר ג'יימס בגיכוח ושלושתנו צחקנו על הטיפשות שלו.
לאט לאט אחרי שהתמקמתי במלון שקלואי וג'יימס שוהים בו, התחלתי להתארגן וכך גם קלואי, קלואי לבשה שמלה לא ממש קצרה כי ג'יימס קנאי בטירוף. השמלה שלה הייתה בצבע בורדו, היא שמה עגילים מעוגלים, עשתה מחליק על כל השיער, התאפרה ונעלה עקבים נמוכים. אני לעומתה - רווקה.
הסכמתי לעצמי ללבוש שמלה מהסוג של קלואי, רק יותר קצרה בצבע ורוד חלש מעורבב עם לבן, העקבים גם היו ורודות שמעורבבות עם לבן והם עקבים ממש גבוהים, עשיתי מחליק עם בייביליס בקצוות, התאפרתי לא בגסות, אודם ורוד, מסקרה וכ'ו.. ג'יימס היה נראה ממש טוב והחליפה שלו ישבה עליו ממש טוב!
יצאנו מהמלון הזמנו מונית לאולם המפואר 'גרס-לן' , הגענו לאולם בדיוק בחופה, כמובן שטיילור לא הייתה עם הטלפון ולא יכולנו לדבר לפני החתונה כי היה לה מלא עיסוקים על הראש. המלצר שמילצר שם היה כל כך מוזר, הוא היה נראה כמו בלש.. אחרי החופה והכל, טיילור שמה לב אלינו, תודה ששמת לב טיילור. שכל של דג אמאלה. "אהובים שלי אתם פה!" טיילור צעקה וחבקה אותנו, "מהממת שלנו הרגע שכל כך חיכית לו התגשם אה ?" אמרתי בהתרגשות, כבר אמרתי שטיילור הייתה הכי לחוצת חתונה, כבר אחרי היסודי היא נהגה להתנהג כמו כלה. זה היה החלום הכי גדול שלה.. להתחתן. "אמאלה כן אני כל כך מתרגשת, תראו איזה מושלם לוקאס שלי" אמרה טיילור והצביעה על בעלה, לוקאס. שעד לפני יום היה ארוסה. אני כל כך מאושרת בשבילה. היא הדבר הכי מושלם שיש בעולם הזה! הלכתי לשירותים וליד השירותים הייתה טלוויזיה כזאת, ופתאום אני מסתכלת ואני רואה שיש בחור בן 22 נעדר שהמשטרה מחפשת אחריו בגלל סחר בסמים, הסתכלתי טוב על הטלוויזיה וזה היה המלצר, המלצר שראיתי מקודם בתוך האולם!
יפות שלי תפרסמו את הסיפור, ככה יותר מהר אני יעלה את הפרקים! בוקר טוב ותגיבו❤
YOU ARE READING
תצילי אותי
Romanceאשלי, בת 20, בת לאיש העסקים הגדול בעולם, רק רצתה להנות ולחגוג בחתונה של החברה הכי טובה שלה, אך בסוף החתונה סיפור האהבה שלה רק מתחיל. והוא לא כמו שאתם חושבים מהאגדות עם הנסיך והנסיכה, בסיפור הזה, זה יותר כמו המשרת והמלכה, הצפרדע והנסיכה, הפושע והתמימ...