Bölüm-1- Pelinsu{lar}

14 2 0
                                    

Bu kitaptaki bütün kurum, mekan, karakterler ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Samet ve Kadir; Zengin iki ailenin çocuklarıdır Kadir ve Samet okulda ve dışarıdaki bazı ailelerine yakışmayan davranışları üzerine, aileleri tarafından cezalandırılmak sureti ile ufak, tatil kasabasını andıran bir yere gönderilirler, ailelerinin amacı yalnız yaşamanın zorluğunu çekip burunlarının sürtmesi ve eve kuyruklarını kıstırıp dönmeleri idir fakat Kadir ve Samet bunu ayrı eve çıkmak olarak görerek fazlasıyla mutlu olurlar ama tabiki ailelerine fark ettirmezler, annelerinin yufka yüreklerinin üzerine kredi kartları onlarda kalır fakat babaları tarafından, "Şımarık Harcamalar" adlı güzel bir kompozisyon dinlerler, geldikleri ev cezalı olmaları göz önüne alındığında muazzamdır, dubleks evde üst katta 3 oda ve odaların kendi banyoları, alt kattaki büyük salon ve salondan görülebilen mutfak, ikinci kattaki teras.. sanki ceza değil cennetten bir parçadır.

·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~X~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·

Yeni evlerinde ilk sabahları idi, Kadir her zaman ki gibi Samet'ten erken uyanmıştı, gidip bir fırından simit ve poğaça aldı, mutfağa koyup bütün gece odasını düzenleyen Samet'in odasına çıktı, kendisi zaten geç geldikleri için bavullarını kenara bırakıp kendisini yatağa bırakmıştı.

Kadir kapıyı çaldı ama ses gelmedi, tekrar çaldı ve seslendi, bir kaç seslenmeden sonra;

Samet-uykulu bir ses ile-; "Efendim?"

Kadir; "Kalk lan hadi saat 12 oluyor, hem poğaça falan aldım, içecek aldım gel hadi mutfaktayım."

Samet; "Tamam kanka in sen geliyorum ben hemen."

Kadir; "Soğumadan gel."

Samet elini yüzünü yıkadıktan sonra üzerini değiştirip aşağıya indi,  mutfağa girdi ve masadaki Sprite'ı gördü.

Samet; "Kardeşim benim be, aklımı mi okudun lan"

Kadir; "Boş yapma, neredeyse 12 yıl oldu tanışalı."

Samet; "Doğru kanka, neyse halettin mi okul işini, az kaldı bak sorun olmasın sonra."

Kadir; "Tabi oğlum sorun yok onda, liseden mezun olunca arabam geliyor bırakır mıyım peşini."

Samet tebessüm ile karışık bir ses çıkarttı, " Oğlum hala inanamıyorum ya, bu nasıl bir cezadır."

Kadir; "Muazzam lan, güzel bir ev, sakin bir semt, sınırsız kredi kartı, istesek göndermezler böyle bir yere yemin ederim, o çocuğun kafasını iyi ki ezmişim kanka."

Samet; "Sen en azından kavgadan geldin, annemde boxer ile fotoğraflarım var lan."

Kadir yüksek bir kahkaha patlattı, " Kanka sende her önüne gelen otele gitme lan sağlam bi mekanın olsun hem lobide beklemezsin."

Samet; "Ne biliyim oğlum ben bizimkilere blöf yapacaklarını, neyse bizimkiler önce parayı verdi sonra Tufan adamları buldu da dava açtılar."

Kadir; "Tufan kim lan?"

Samet; "Var ya bizim gözlüklü, siber çocuk."-güldü-

Kadir; "Ha o eleman, hatırlıyor musun küçükken ona koltukçu derdik, koltuk s*kiyordu sorunlu."

İkiside yüksek sesle gülmüştü.

Kadir; "Neyse kalk giyin hadi gidelim."

Samet; "Nereye lan?"

Kadir; "Ne demek nereye, gezmeyelim mi oğlum yeni yuvamızı, hem benim çok az kıyafetim gelmiş alışveriş yaparız, sinema falan."

Samet; "Burada AVM var mı?"

Yak Ne VarsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin