Bölüm-2- Sude"

8 2 0
                                    

İnsanların içinde çocuk yaşta kıza bağıran adam, tam elini kaldırmıştı ki, bir diğer genç kız kolunu tuttu.

" Hey, insan ol, kırmayayım gencecik kıza vurmaya kalkan elini."

Samet koşmaya başladı.

Adam; "Sen kimsin lan." Dedi ve kızı  ittirdi, kız yere düştü.

Kız yere düştüğü anda Samet adama bir yumruk attı, neye uğradığını şaşıran adam yere düştü, küçük kız korkmuştu ve ağlıyordu, Samet ona sarıldı, daha sonra yerdeki kız kaldırdı, bu sırada adam da ayağa kalkmıştı, Samet küçük kızı, diğer kıza doğru çekti, adam cebinden bir bıçak çıkarttı, küçük kız çığlık attı, insanların bazıları uzaklaşıyor, bazıları izliyordu.

Adam; "Kimsiniz lan siz, sizene lan kızım ile aramdan."

Küçük kız; "Babam değilsin sen benim!"

Samet; "Bak, bırak şunu kimsenin canı yanmasın."

Adam; "Ne oldu lan, az önce kahramandın?"

Samet; "Ben senin için söylemiştim." Dedi ve güldü.

Kızlara döndü ve küçük kızın gözünü kapatmasını istedi.

Adam; "Gel lan buraya." Dedi ve öne atıldı, Samet kenara çekildi ve kolunu kaptı, daha sonra ise boynunu tutarak sıktı, diz çöktürdü, o sırada birisi gelip bıçağı aldı ve adamın üzerine bir kaç kişi daha çullandı.

Samet çekilip küçük kızın yanına gitti

Samet; "İyi misin?"

Küçük kız; "İyiyim." Dedi ve sarıldı, Samet ayağa kalktı ve diğer genç kıza aynı soruyu sordu.

Genç kız; "İyiyim de, adam ölecek şimdi."

Samet afalladı, sonra arkasını döndü ve elinden geldiğince çabuk kalabalığı dağıttı.

Adamı yakasından kaldırdı ve genç kıza seslendi; "Polisi arar mısın."

Küçük kız birden; 'Annne' diye bağırarak koştu.

Annesine sarıldı ama annesi biraz isteksiz gibiydi, kadın yanlarına geldi ve adamın yanına eğildi.

Kadın; "Vedat! Ne yaptılar sana, kim yaptı bunu."

Vedat; "Yok bir şey Necla, öylesine bi kavga çıktı işte, saldırdılar bana."

Genç kız; "Iı hanımefendi bölüyorum ama, bu sevgi pıtırcığı Vedat'ınız az önce el kadar çocuğa vurmak üzereydi."

Necla hemen kızına baktı ve.; "Hiçbirşeyi yok çocuğun." Dedi.

Genç kız; " 'Üzereydi.' " diye ekledi tekrar.

Küçük kız annesinin omuzundan çekiştirdi daha sonra ise evet anlamında kafasını salladı.

Necla; "Vedat! Ne istedin küçücük çocuktan."

Samet genç kızın koluna dokundu, kız baktığında gidelim der gibi kafasını salladı.

Vedat; "Yok hayatım yanlış anlıy.."

Samet ve genç kız uzaklaşmıştı oradan, bir süre yürüdüler, daha sonra genç kız bir soru yöneltti.

Genç kız; "Ee kahraman adın ne?"

Samet; "Samet, sizin isminiz nedir cesur ama çelimsiz bayan?"

Sude; "Çelimsiz ne be? Sude ben, memnun oldum."

Yak Ne VarsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin