Merhaba,
Sizin yaşadığınız yerde havalar nasıl? Valla İzmir'de hava bir acayip.Bir gün yağmurlu,bir gün güneşli,bir gün durgun.Yani kısacası benim gibi.Nasıl olduğu belli değil.Gerçekten bende öyleyim.Bazen mutluyum,bazen üzgün,bazen durgun.Nasıl olduğum belli değil.
Ben ve İzmir birbirimize çok benziyoruz.Aslında nasıl olduğumuz belli değil,karışığız.
Siz nasılsınızdır? Yani benim gibi karşık mı? Yoksa belli mi duygularınız? Duygularımın karışık olması elimde değil.Çevremdeki insanlar beni fazlasıyla karıştırıyorlar.
Benim bedenimle iç dünyam birbirinden çok farklıdır.Dudaklarım sanki mutluymuşum gibi kıvrılır.Ama içimde sonu bitmeyen bir savaş vardır.Size de hiç olur mu?
Bugün sınıf arkadaşım bana neden böyle davrandığımı sordu.Ona bir şeyimin olmadığını söyledim,ama bana inanmadı.Aslında ben çok kahka atmayı seven bir kızımdır.Ama içimde bitmeyen o dediğim savaş var ya,bazen içimden çıkıp dışımada savrulur.Biliyorum biraz karışık oldu ama anlayan anladı.Bu bölüm beni anlayanlara gelsin.
Şimdi siz diyeceksinizki bu kız ne saçmalıyor? Ama bugün biraz karışığım.Yazım da bugün karışık olmuş olabilir.Bundan sizin için özür dilerim.Söz veriyorum diğer bölümde karışık olmayacağım.
Neyse ya.Boşverin beni.Siz nasılsınız?
A)İyi.
B)Felaket iyi.
C)Kötü.
D)Bok gibi.
E)Yazarınız gibi karışık.
F)..............
Bu şıklardan hangisi size uyuyorsa yorum olarak isterseniz yazabilirsin.Yok,benim için özelse bana mesaj olarak atın.Ve bu arada F şıkkını sizin doldurmanızı istiyorum.Belki bu şıklaradan biri size uymayabilir.Unutmayın hayatta her zaman kendinize F şıkkını oluşturabilirsiniz.Siz sadece umutlarınızı kaybetmeyin.
Bugünlük benden bu kadar.Size iyi günler derim.Bugün de zamanınızı ayırıp bu bölümü okuduğunuz için size kocaman öpücüklerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben,Sen,BİZ
Teen FictionHayatta her şeyin bir başlangıcı vardır ve her başlangıç beraberinde sayısız beklentiyi getirir.Bu kitap her şeyin başlangıcı olabilir.Gözlerimizin önündeki perdeyi kaldırabilir ya da hepten bizi kör edebilir.Umarım yazılarda kendini bulursun