Aslında yazdıklarımın türü veya konusunun önemi yok.Ben bu yazıda kendi benliğimi,iç dünyamı özgür bırakıyorum.Bu yazdıklarım tamamen ben tarafından yazılıyor öyle değil mi ? O zaman bu tamamen beni anlatan bir şey.Ama size söyleyeyim ben karanlıktan aydınlığa,yalnızken yalnız olmamaya başlıyorum bu hikayede.O yüzden ilk başlarda hep karanlık ve sisli bir hava gibi yansıyabilir.Yazdıklarım sizi boğabilir.Ama sonra aydınlığa kavuşuyorum.Peki siz benimle bu karanlığı çekmeye razı mısınız ?
İyi Okumalar.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hayat,hayatta bazı insanlar var sizi derinden etkiler,bazıları var o kadarda etki etmez.Sizce bu doğru mu ? Yani dediklerim veya yazdıklarım...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Aslında ben sadece haftalardır yazıp durmadan sildiğim yazıları bugün hepsini toparlamak istiyorum.Çünkü bu böyle devam ederse asla yeni bir bölüm yazamayacağım.
Ben hepimizin birer beyazlığın ve siyahlığın simgesi olduğunu düşünüyorum.Şuan bunu okuyan kişi her kimse sana soruyorum.Sen hangisisin ? Bana göre dünyada ki tüm insanlar sadece beyazlıktan ve siyahlıktan oluyor,ama birde arada kalanlar var.Karar veremiyor insan.
Sen beyaz mısın ? Siyah mısın ?
Mesela ben karar veremiyorum hangisi olduğuma.Aslında bu şey gibi pizza mı hamburger mi ?
Ama ya birini seçtiğinde geri dönüş yoksa ?
Siyah ve beyazlığın ortasında kalanlar için bu sorular böyle devam eder.Aslında düşünüyorum.Hani dedim ya hamburger ve pizza diye.Belki hamburgeri bir gün yersin,pizzayıda diğer gün yersin.Peki biz de bunu denersek.Bir süre siyah olsak,bir süre beyaz olur mu ? Bana göre siyah denince kötülüğü, beyaz denince iyiliği temsil ettiğini düşünüyorum.Ne yani şimdi bizde ilk önce kötü olup sonra iyi mi olucaz ?
Bu biraz şey olmaz mı...iğrenç,berbat,bokun diplerinde ?
Sanırım ben bekleyeceğim siyah mı beyaz mı olduğumu.Tıpkı gerçek kişiyi beklerken.Gerçek kişi dediğim aşık olacağım adamı (bunu okuyan erkekler için kadınıda olabilir).Yani düşünsenize ben beyaz oluyorum o da siyah.Bu tıpkı kötü çocuk hikayesine benzedi.Eğer Büşra Küçük'ün hikayelerini okuyorsanız.Kötü Çocuk'ta ki Kayla gibi o kadar masum olabilir miyiz bilmiyorum.
Olabilir miyiz ?
Neyse boşverin ya.Biz sadece okuyup Büşra Küçük'ün yeni bölüm yazmasını bekleyelim.Bu arada son bölüm acayip pis güzeldi diyeyim.
Bazen kafan karışır.İşin içinden çıkamazsın.
-Ahmet Batman-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben,Sen,BİZ
Roman pour AdolescentsHayatta her şeyin bir başlangıcı vardır ve her başlangıç beraberinde sayısız beklentiyi getirir.Bu kitap her şeyin başlangıcı olabilir.Gözlerimizin önündeki perdeyi kaldırabilir ya da hepten bizi kör edebilir.Umarım yazılarda kendini bulursun