Bölüm 1

217 23 33
                                    

"İĞRENÇ!!!"

Aniden gözlerini açıp yataktan sıçrayarak uyandı. Hızlıca uyku gözlüğünü çıkartıp kenara fırlattı. Nefes nefese ve kan ter içinde kalmıştı. Yatakta doğruldu ve oturur pozisyonda, hızlı hızlı soluk alıp verirken aynı zamanda elini de göğsüne koymuş nefesini düzene sokmaya çalışıyordu. Bir yandan içinden lanetler okurken diğer yandan da sadece bir rüyaydı hepsi geçmişte kaldı diyerek kendini rahatlatmaya çalışıyordu. Ellerini yüzüne yerleştirip dirseklerini bacağına koyduktan sonra kendi kendine mırıldandı.

"Uzun zamandır bu berbat anıyı rüyamda görmemiştim. Çok uzun zaman önce yaşlanıp bitmiş olmasına rağmen hala ilk gün ki gibi kötü hissettirmeyi başarıyordu." Bu korkunç düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan, sol tarafımda hissettiğim hareketlenmeler oldu. 'Çok mu sesli konuştum acaba?' diye düşünerek ellerimi yüzümden çekerek kafamı yana çevirip o tarafa baktım. Muhtemelen sesten dolayı değil de kıpraşmalardan dolayı uyandı. Bölünen uykusundan ayılmak için elleri ile gözlerini ovuşturuyordu. Uyku sersemliğinden biraz olsun ayıldığında ne olduğunu idrak etmek için bir çift meraklı gözle bana bakıyordu.

"Hey, iyi misin?" sesi ise tam ayılmadığını ele veriyordu.

"İyiyim. Kabus gördüm sadece önemli bir şey yok. Uyumana devam et sen." dediğimi dinlemedi ve o da benim gibi yatakta oturur pozisyona gelerek kısa bir süre bana baktı. Daha sonra yorganı üstünden atarak yataktan kalktı. Ben nereye gittiği düşünürken gelen takıntılar ile birlikte mutfakta olduğunu anladım. Kısa bir süre içinde bir elinde boş bardak diğer elinde ise su dolu sürahi ile birlikte tekrar odaya girdi. Yatağa oturdu ve sürahideki suyu bardağa boşalttı. Sürahiyi hemen yatağın yanında bulunan beyaz şifonyerin üstüne koyduktan sonra bardağı bana uzattı. Elinden bardağı aldım ve suyu içmeye başladım.

"Çok iyi geldi teşekkür ederim." bardağı iki elimle kavradım.

"Bir bardak daha ister misin?" kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Yok. Yeterli bir bardak." aldığı cevapla bardağı almak için tekrar elini uzattı. Kavradığım bardağı ona doğru uzattım. Alıp bardağı da sürahinin yanına koydu. Sonra tekrar yatağın içine girip üzerini örttü. Ben yatmasını bekliyordum ama o yatmadı oturur pozisyonda bir elini çenesine koyup bana bakmaya devam etti. Bir süre daha baktıktan sonra boşta olan elini yüzüme koydu ve yüzümü okşamaya başladı. Bu davranışları pek normal değildi ama şu an bunu düşünecek durumda değilim.

"İyi olduğuna emin misin? Pek iyi görünmüyorsun. Rüyanda ne gördün?" yüzümdeki elini ittirdim. Bu şekildeki nazım dokunuşlar hoşuma gitmiyor. Dokunmasından hoşlanmıyorsan neden yanında yatıyor diye sorabilirsiniz. Evet, ilişkimiz var ama öyle birbirimizin aşkından yanıp tutuşmuyoruz. Sadece birbirimizi tatmin ediyoruz. Yani sex arkadaşıyız. O yüzden bu tarz dokunmalar tüylerimi ürpertiyor.

"İyiyim bir şeyim yok. Ne gördüğümü hatırlamıyorum. Şimdi çok daha iyiyim tekrar yatacağım. Yat uyu sende hadi uykun bölündü benim yüzümden. Ben de birazdan yatarım."

"Hmm..." tabii ki dediklerime inanmamıştı imalı bir şekilde gözlerini kısmış bana bakmaya devam ediyordu. Keşke yalan söylemeyi biraz olsun becerebilsem. Küçüklüğümden beri ne zaman yalan söylesem yüzümden okunduğu söylerler. Ben bunları düşünürken daha önce ittirdiğim elini tekrar yüzüme koydu ama bu sefer yüzümde fazla tutmadı. Elini vücudumda dolaştırarak yavaşça aşağı doğru indirdi. Belime geldiğinde orada durdu ve kavrayıp beni kendine doğru çekti. Çok yakın bir mesafede durduk. O kendini beğenmiş gülümsemesini yüzüne yayılırken konuşmaya başladı.

"O zaman biraz sorumluluk almaya ne dersin? Uykum kaçtı bu fırsatı değerlendirip bir tur daha yapalım?" cevap vermemi bile beklemeden hızlıca dudaklarıma yapıştı. Hızlıca emip, öpüyordu. Öpücüğüne bir süre sonra ortamın havasına kapılarak bende bacaklarımı beline sarıp iyice yerleşerek, karşılık vermeye başladım. Öpüşmeye devam ederken ellerini yavaşça aşağı inmeye başlayınca ilkindim ve hızlıca ellerimi göğsüme koyup ittirdim. Ellerim hala göğsündeyken kafamı eğmiş nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum. Nefesim düzene girince konuşmak için kafamı kaldırıp ona baktım.

"Bugün üç tur yaptık zaten hem ayrıca yarın çok önemli bir toplantım var dinlenmem lazım." gözünü devirdi ama ikna olmuştu. Kollarından kurtulup üzerinden kalkıp yatağıma tekrar yerleştim. Yastığımı şişirdikten sonra bir elimi altına koyarak kafamı yastığa gömdüm. Uyku gözlüğümü de kapatıp ne kadar istemesem de geçmişten bu güne yaşananları düşünerek yeniden derin bir uykuya daldım.

Devam Edecek...


Merhabalar,

Uzun zaman oldu. Bir çok kez geri dönme girişimim oldu ancak hep bir şekilde erteledim. Ve bugün buradayım. Yeni bir BakuDeku fanfic'i ile karşınızdayım. Bölümleri ne kadar sıklıkla atabilirim bilmiyorum o nedenle şimdiden özür diliyorum. Bölüm hakkında iyi kötü yorum yapabilirseniz sevinirim. Uzun zaman olduğu için kendime hep güvenim yok. Ve fark ettiyseniz henüz isimleri belirtmedim. Onun için de tahminlerinizi de alayım. Kendinize iyi bakın. 🥰

Somebody That I Used To Know «KatsuDeku»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin