Yazarın notu : Arkadaşlar bu tek bölümlük bir hikayedir ve eğer beğenilirse yeni hikaye olarak bunu uzatmayı düşünüyorum . Bu nedenle düşüncelerinizi bekliyorum . Umarım beğenirsiniz :)) xXx
Hayat beni bir kızağın arkasında sürükleyip durdu . Ne kadar zorlansamda bazen ayakta bazende sürünerek ilerledim . Ama en azından ilerleyebildim...
Ben hiçbir zaman acılarımla baş edemedim . Onları hep sakladım . En derinlere gömdüm hiçbir zaman çıkarmamak üzere . Acılarımı gömerken O hep yanımdaydı... Annem , babam ve ikizim o lanet yerde ölürken beni kurtardı . Kahramanım , kurtarıcımdı...
Zaten anlamsız bir yaşamım vardı ama onlar öldükten sonra geriye sadece " anlamsız " kaldı. Yaşam benim için sona erdi . Herşey anlamsızdı... Anlamsız , karanlık ve soğuk... O , bana olanları unutturmaya çalıştı . Ama ben hiçbir zaman unutamadım , beynime kazındı . Yedi kere intihar ettim . En azından etmeye çalıştım . Bu hayata "ben" fazlaydım .
İlk intihar girişimimde süratle gelen bir arabanın önüne atlamıştım . Tam çarpacakken O beni kurtardı ama kendisi arabanın altında kaldı . Üç gün boyunca yoğun bakımdaydı bende gece gündüz O'nun başında... Bir süre sonra iyileşti ve hastaneden ayrıldı . Herşey benim yüzümden olmuştu . Yanımda olan herkese zarar veriyordum . Zaten geriye bir tek O kalmıştı . O'nu delicesine seviyordum . Bu yüzden en uzağımda durması gereken kişi de O'ydu . Ben onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştıkça O daha da yakınlaştı .
İkincisinde de evdeki tüm ilaçları içmiştim . Tam kendimden geçmek üzereyken gelmiş ve beni hemen hastaneye götürmüştü . Gene yetişmişti...
Üçüncü intihar girişimim ölüme -özgürlüğüme- en yakın olanıydı... Bu sefer başaracağımı sanmıştım . Bir deniz kenarına gidip ayağıma ağırlık bağlayıp ilerledim . Gittim , gittim , gittim... Su boğazıma gelene kadar ilerledim . O sırada bana doğru hızla yüzen birini görmüştüm . Hemen kendimi suyun içine bıraktım . Bu sefer kurtaramayacaktı beni . Ama gene olmadı... Lanet olası beni gene kurtardı . Gene kurtardı , gene kurtardı... Geri kalan beşinde de aynıydı hiçbir zaman başaramadım . Olmadı... O yanımda olduğu sürece olmuyordu . Bırakmıyordu ki öleyim .
Bir gün evdeydim ve deli gibi içip sarhoş olmuştum . O yanıma geldi ve çok içtiğimi , durmamı söyledi . Ben durmayıncada içkilerimi alıp döktü . Doğru düzgün düşünemiyordum ve bu hareketinden sonrada artık patlamıştım . Bağırdım çağırdım , küfrettim . Ondan nefret ettiğimi , hayatın benim olduğunu ne istersem yapacağımı ve defolup gitmesini söyledim . Ve gitti...
Sabah ayıldığımda çok pişman olmuştum . Bu sefer gerçekden çok ileri gitmiştim . Siniri geçince geri gelir diye düşünüyordum . Bekledim . Gelmesini bekledim . Biliyorum istediğim de buydu zaten . Ama öyle olmadığını anladım . Yanımda olmasına o kadar alışmıştım ki . Beni koruyup kurtarmasına...
Arayıp özür diledim . Ama artık bana katlanamadığını söyledi . Yanımda olan tek kişiyide kaybetmiştim . Sanırım hayat bana kızağın ipini bırakma zamanının geldiğini hatırlatıyordu . Ama ben iki ay zaman verdim O'na . İki ay bekleyecektim .
2 ay doldu...
O'na verdiğim zaman doldu . Artık özgür olmamın zamanı geldi . Oysa O gelseydi... Geri gelseydi eğer bu dünyada tutsakta olsam O'nun yanında olacaktım . Özgür olma hayallerimi de acılarımın yanına gömecektim . Ama gelmedi...
Yataktan kalkıp banyoya gittim . Küvetteki suyu sonuna kadar açtım . Daha sonra yatağımın üzerinden telefonumu dolaptan da bir tane jilet alıp banyoya geri döndüm . Üzerimdekileri çıkartıp küvete girdim . Elimdeki jileti bileğime sürtmeye başladım . Kan akmaya başlayınca aynı yere biraz daha sürtüp daha çok kanamasını sağladım . Acıyı hissetmiyordum ve mutluydum . Özgür olacaktım . İlk defa bir hayalim gerçekleşecekti . Öbür bileğimide kestikten sonra biraz zorlansamda telefonumu aldım ve fotoğrafımı çektim . O'na gönderdim . Bekledim . Bu seferde ölümü bekledim... Dakikalar geçti . Artık su kıpkırmızıydı .
Gözümün önü yavaş yavaş kararmaya başladı . O sırada kapının açılma sesini duydum . Ve birkaç saniye sonra O'nu gördüm . Ama artık çok geçti .
" SÜREN DOLDU SEVGİLİM... "
Merhabaa :) Yeni hikayem "Nefrete Boğulu" göz atar mısınız acabaa??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süren Doldu Sevgilim (Tek Bölümlük Hikaye)
Short StoryÖlüncede ayrı olacağız zaten . O cennetteyken ben cehennemde... Bir kızın intihar anına şahit olmaya ne dersiniz ?