Aproape prințesă | 2018

99 9 6
                                    

          „Aproape prințesă” este un basm feminin, în care va fi prezentă fantezia, aventura șu supernaturalul, îmbibate cu o tentă de romantism. Din punctul meu de vedere, va fi o carte diferită față de câte am văzut până acum, prin simplul fapt că toate basmele pe care le-am văzut, au avut ca protagonist un băiat. Însă aici, o fată va fi cea supusă provocărilor.

          Supernaturalul și fantezia se vor reflecta asupra poveștii și vor oferi cititorului o aventură de neuitat.

          Această carte va ocupa locul al doilea în numărul de cărți finalizate, imediat după „Orașul de cenușă.” În momentul de față, cartea este finalizată ca rezumat, iar acum o voi transcrie și o voi relata, pe lung, în capitole.

          Primul preview al cărții:

APROAPE PRINȚESĂ, basm feminin | 2018
by Correew (Șinoai Diana)


       Nimic altceva nu i se pare mai obositor viitoarei prințese, decât pregătirile pentru încoronare. „Desfrânarea”, cum o numește mama ei, care o împinge pe Zenaida spre decizii greșite, îi macină gândurile de a fi în același rând cu copii din sat. Noaptea renunță la rochiile sofisticate și vaporoase și îmbracă straie țărănești și urâte, pentru a petrece timp  cu noii ei prietenii. Aceasta începe prietenia cu ei printr-o minciună, își ascunde statutul, precizându-le că este o țărancă, nicidecum o prințesă.
        Un act ilegal, petrecut într-o noapte, îi va întoarce viața micuței prințese, iar regina, scârbită de comportamentul nefiresc, de care a dat dovadă fiica ei, o gonește din regat, împreună cu cei doi prieteni ai ei.
        Neavând încotro, hotărăsc să cutreiere pădurea de la marginea regatului. O pădure plină de mistere și halucinantă, un copac magic, o misiune importantă. Împotriva unei vrăjitoare malefice și de neoprit, Zenaida trece de toate învățăturile pe care i le oferise mama ei și, ajutându-și mătușa, trece printr-o evoluție nemaivăzută, în care va dobândi înțelepciunea demnă de o prințesă.

          TOATE DREPTURILE ÎMI SUNT REZERVATE MIE
© 2018 correew / Șinoai Diana

Aproape prințesă | 2018Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum