TANITIM

36.4K 242 24
                                    


Bazen insan birini yanında tutmayı bilmez, ama onun yokluğunu da istemezsin. Kaybetmeyi göze alamaz, ama kazanmak için mücadele etmezsin. Bağlanmaya cesaret edemez, ama ondan tamamen kopmayı da beceremezsin. Ne sevilmekten vazgeçer, ne sevmeyi bilirsin. Hani çok sonra zaman geçer de başka birisi gelir kaybedersin ya.. İşte o zaman dökülür dudaklardan itiraf edercesine: Ne gözümü alabildim, ne göze alabildim...

Sahi aşk neydi?
Hayal kurup, etrafa umutla baka bilmek mi? Gözlerdeki yaşama sevinci mi? Sevilmediyini bile-bile vazgeçmemek, vazgeçememek mi? Aşk oydu, aşk onun dudaklarında bir tebessüm olmayı başarmaktı...

Bazen öyle olur. Birini seversin, o da seni sever amma aşk hayata sığmaz işte. Sadece sevgi yetmez. Aşk güzdür bence. Tüm çiçeklerin, hayatın yaprak dökümü. Ben tüm mavilerden kaçıp sana saklanmışken, sadece benim olsan yeterdi...

Bir kişinin aşkının yeteceğini kim söylüyorsa yalancının teki. Sadece bir tanesi aşıksa, her şey karışır, dönüp baktığında geride hiç bir şeyin kalmadığını görürsün. Amma ikisi de aşıksa, karmaşıklık kaybolur, sadece basitliğin güzelliği kalır...

Peki Kerem Zeynebi sevecek kadar yürekli mi? Değerini kaybetmeden bilmeyenlerin hikayesine hoşgeldiniz...

Yıllar sonra yeniden burada olmak çok güzel. İlk bölüm haftasonu yayında olacak. Tam bir düzen oturtamadım amma sizin de yardımınızla başaracağımı düşünüyorum. Duyuruları instagram hesabından yapmayı düşünüyorum.Beni hala yanlız bırakmayan her kese çok teşekkür ederim. Yeni okuyucularımın hepiniz ailemize hoş geldiniz...

İsim değişikliği hoşunuza gitti mi? Eğer başka isim önerileriniz varsa yorum olarak yaza bilirsiniz.

İnstagram: yarasi.saklim

Yarası Saklım(Unrequited love)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin