Bu ilk yazmaya başladığım hikaye umarım beğenirsiniz ilk bölümü lütfen oylayın
yorumlarınızıda eksik etmeyin :* Yeterli oy gelirse 2. bölümü yayımlarım :)Tranquila şarkısını duyup ve güzel uykumdan uyanmam bir oldu. Annem bu şarkıyı çok seviyor benimde işime geliyor açıkçası sevdiğim bir şarkıyı alarm müziği yapınca birdaha o şarkıyı dinleyemiyorum. Ranzanın üst katından atlayıp alarmı kapattım. Okul kıyafetlerimi giydim ve ders programını hazırlamak için masama gittim Bugün Salı yani okulda tam uyumalık dersleri var demek. Hazırlığımı yaptım, ve bitmek tükenmeyen tadı kartona benzeyen (kartonun tadını nerden biliyosun demeyin bilmiyorum )gevreği yedim. Evden çıkışım tam bir gayet havalı bir şekilde aslında ,kulaklıklarımla apartman merdivenlerinden inerken otomatik lambaya beni görmesi ve yanması için Afrika' nın yerel dansını yapınca bütün havam söndü tabi.
Aşağıda beni bekleyen Açılay, beni görünce ''sonunda'' bakışı attı. Açılay benim 8 yıldır çok yakın bir arkadaşım sarışın, ağladığında daha da güzelleşen mavi gözlere sahip bir kız aramızda çok fark var aslında boylarımız hemen hemen aynı ben biraz daha uzunum ama benim saçlarım ve gözlerim kahverengi, he bir de o ''güzel'' temel fark o.
Hem beraber okula doğru yürüyor hem de güncel dedikoduları birbirimize aktarıyorduk. Açılay' ın 5 aydır bir sevgilisi var. Selam saplar merak etmeyin ben sizdenim.
Okulda her ergen kız gibi benim de hoşlandığım ama ondan karşılık alamadığım biri var. Hayır buraya bunalım anılarımı yazmayacağım endişelenmeyin ama başka bir sevgilisinin olması işleri daha da zorlaştırıyor. İşin kötü tarafı (daha da kötü tarafı yani) ondan hoşlandığımı biliyor. Zaten bolca talibi var aralarından beni seçmesi demek '' bir kova yoğurdun içindeki 5 kuruşu bulun'' demek yani zor ama imkansız değil 8. sınıfın sonuna gelmiş durumdayız ve hala imkansız değil diyorum umutluyum. Çocuk beni takmıyor. Çirkin ördek yavrusu gibiyim.
Açılay' ın bugün Canla buluşacağını öğrendiğimde günümün ne kadar monoton geçeceğini düşünüyordum. Ekti beni. Bugünümü de ev okul arası geçireceğim anlamına geliyor bu.
Okulun bahçesine girdiğim anda gözüme çarptı. İlk dersleri Beden Eğitimi herhalde. Koşturup duruyor daha ders başlamadan.
Açılay, Can,Deniz aynı sınıfta ve ben yine ''Sap'' . Bu arada bahsettiğim çocuğun adı Deniz.
Ders zili çaldı. Açılayla kısa bir vedalaşma töreninden sonra ben sınıfa o da Deniz'in yanına gitti. Arkadaşlar ne de olsa. Zaten Deniz hakkındaki bilgileri bana hep Açılay yetiştirir. Arkadaşlar bunun içindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Olmak Ayrıcalıktır
ChickLitBir Umutsuz Vaka...8. sınıfın sonlarında başlayıp lise hayatıyla devam eden bir öykü, gerçekçi olay ve kurgusuyla Çirkin Olmak Ayrıcalıktır, okunmayı bekliyor.