Herkese merhaba, Ara bölümler yayımlayabileceğimi söylemiştim ve dediğimi yaptım. Bu hafta sınav haftam. hepinizi çok öpüyorum sınavı olanlara başarılar... Oy vermeyi unutmayın. Mesaj atanlara çok teşekkürler gerçekten çok iyisiniz. İyi Okumalar^^...............
Alarmın sesiyle tatlı uykumdan uyanmış olmama bile lanet edemeyecek durumdaydım. Bugün ''lise''nin ilk günü. Fazla heyecan,fazla stres ve gerginlik, tedirginlik.. Sadece ben mi bu durumdayım acaba diye merak ederek kalktım yataktan. İlk gün önemlidir, dış görünüş her ne kadar önemli değil vs. denilsede önemli, sizi hiç tanımayan biri, sizin hakkınızda fikir sahibi olabilmek için dış görünüşünüze bakar. İnkar etmeyelim. Ben de öyleyim.
Bu yüzden başkalarının gözüne çarpmamak ve iyi gözükmek için sade bir tişört dar kot pantalon ve spor ayakkabılarımı seçtim. Saçımı açık bıraktım ve sadece dudak koruyucumdan sürüp kahvatıya geçtim. Aç ayı oynamaz mantığıyla karnımı iyi doyurmaya özen gösterdim tabi.
Geçen seneki gibi Açılay'ı bekletme problemim olmadığını hatırlayıp üzüldüm. İstediği liseyi kazanmıştı ama beni kaybetmişti. Güzel felsefe yaptım. Gerçekten de liselerimiz farklıydı ama bağlarımızı koparmamak üzere anlaştık. Bunun verdiği gazla telefonumu masadan alıp Açılay'ı aradım.
-Günaydıın.
dedim olmam gerekenden fazla neşeli.
-Günaydın İreem.
-Hazır mısın bensiz ilk okul gününe nasıl hissediyorsun ?
Derin bir nefesi dışarı verdikten sonrac cevap verdi.
-Fazlasıyla hüzünlü sen ?
-Sen olmadığın için üzgün, ilk gün olduğu için fazla mutlumsu.
-Mutlumsu? Hangi mal okul için heyecanlanır ki?
-Bu lisenin ilk günü yavrucuğum, 4 sene okuyacağımız yer, asıl heyecan yapmaman senin sorunun.
-Herneyse Bayan Lisenin İlk Gününe Hazır sen moralini bozma, iyi şanslar
-Sana da canım.
Telefonu kapatıp son rütuşlardan sonra evden çıktım.
Belki kapıda bekleyen Açılay yok ama Rana ve Aras vardı. İkisine de gülümseyip sarıldıktan sonra otobüs durağına doğru yürümeye başladık. Evet, otobüs durağı. İlk gün veliler filan bırakmazlar mıydı yada taksi falan. Ama malesef kadere boyun eğip durağa ilerledim. Fakir insanım beni şimdi taksi tutsam okula kadar iki basamaklı sayıları geçer o yüzden yemedi.
Rana ve ailesi. Sorunlar hiç bitmiyor. İzmir'den buraya problem yaratmaya devam ediyorlar ve bu hepimizi etkiliyor. Garip. Rana ve Aras hala çıkmıyorlar. Arada bir Rana'nın Aras'a cilve yaptığını düşünmüyor değilim ama bu sadece benim olaylara bakış açımdan da kaynaklanıyor olabilir, net bir şey yok.
Saçma yumurta atma faliyetimizden sonra aldığım ceza bugüne dek devam etti. Gerekli durumlar haricinde dışarı çıkmadım. Telefonumdan uzak kaldım. Açılay'ın cezası hala devam ediyor telefonu yok. Rana yurda yerleşti, fazla disiplinli bir yer. Arada bir gidebiliyoruz en azından ki bu da özel kartlarla sağlanıyor. Rana bursluluk sınavına girecek ve ordan gelecek parayla kendini idare etmesini öğrenecek. Bana kalırsa fazla sorumluluk sahibi bir hareket. Ailesi para gönderiyor ki bu duruma hepimiz şaşırdık. Başından attıklarına seviniyorlar sanırım. İlginç. Açılay ve Can'ın arası hala bozuk. Can'ın bir kere mesaj atması haricinde kayda değer bir gelişme yok. Can da hepimizden farklı bir okulda. En azından hepimiz hala aynı ilçedeyiz diye düşünüp sevinebiliyorum. Deniz ise farklı bir okulda adını dahi duymak istemediğim kişiler arasında 1. kendisi. 2. ise Aslı. Aslı ve Açılay aynı lisedeler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Olmak Ayrıcalıktır
ChickLitBir Umutsuz Vaka...8. sınıfın sonlarında başlayıp lise hayatıyla devam eden bir öykü, gerçekçi olay ve kurgusuyla Çirkin Olmak Ayrıcalıktır, okunmayı bekliyor.