Selam selam selam güzel okuyucularım =)) Bu bölümü normalde bugün yayımlamayacaktım ama Canan'ın yoğun ısrarlarına dayanamadım =)) <3 Ve ayrıca bu bölümü -biraz geç oldu ama- Denizli'de ki arkadaşım Ayça'ya ithaf ediyorum ^^ =D
Onlara dönüp '' susun ve saygı duyun sürtükllerrr'' diye bağırmayı düşündüm ama tabiki yapamadım.Gözlerim Açılay'ı arıyordu - kulaklarım Deniz'i zaa neyse boşverin- Açılay'ı görünce yine yüzüm düştü çünkü yanında Can oturuyordu ve Açılay bana bişey yokmuş gibi sırıtıyordu sonra anladım ki gözleriyle bir yeri işaret ediyor işaret ettiği yere bakınca Deniz'in yanının boş olduğunu gördüm ,elinde telefonuyla kulaklıkları takmış müzik dinliyordu. Yanına oturup oturmamak konusunda kararsız kaldığım sırada otobüsün arka kapısından Aslı 'nın geldiğini gördüm. Lan lan lan onun sınıfı piknikte yok ki bunun burada ne işi var!!?!?! diye düşünürken gözüm üstüne kaydı ve moralimin içine sıçıldı o an daha beteri tişörtlerimiz aynıydı ve sanırım ona daha çok yakışmıştı yok be ne yakışması bana daha çok yakışmış bikere hıh. Mal mal Aslı'ya bakarken Açılay'ın sesini duydum.
-İrem ne bekliyosun ??!?!!?
Mesajı aldığım gibi Aslı'dan önce Deniz'in yanına geçip oturdum. Deniz'in 'sen hayırdr' bakışlarını görmezden gelip koltuğa iyice yerleştim Kİ o anda Aslı önümüze dikilmiş bize bakıyordu ve Tabi Deniz de bi bana bi Aslı'ya. Ben de durumdan sıyrılmak için bişeyler düşünmeye başladım burdan kalkmaya kesinlikle niyetim yok saç başa gireriz valla Açılay yeter.
-İremcim kalkar mısın sevgilimin yanından?
-Yoo nereye oturacağımı sana mı sorucam ayrıca bu piknikte senin adın yok ne para verdin ne adını yazdırdın senin sınıfından tek bir kişi bile yok farkındaysan.
-Ama gördüğün gibi sevgilim var ve o beni davet etti.
Ben de sinirle Deniz'e dönüp tek kaşımı kaldırdım hesap sorarcasına ama o Aslı'ya bakmayı tercih etti beni takmadı. Ve o sinirle hocaya bağırdım.
-Hocaamm !! Aslı pikniğimize sabotaj yapıyor ve beni yerimden kaldırmaya çalışıyor bi bakar mısınııızz ?!?!?!
O an Aslı'nin bana saldıracağını düşündüm bakışları öyle diyodu valla ama bişey demedi ve hocanın yanına gitti hocayla biraz konuştular, daha sonra Aslı yanımıza gelip Deniz'e yavru köpek bakışı atarak konuştu.
-Aşkım izin vermediler ben gelemiyorum görüşürüz sonra tamam mı ?
benim üzerimden uzanıp Deniz'i öpünce Aslı'yı ittirdim.
-IIııy vıcık vıcıksınız gidin aşkınızı başka yerde yaşayın be!
diye cırladığımda Deniz gülümsedi, Aslı el sallayıp otobüsten indi, ben de farkında olmadan derin bi nefes verdim sanırm çünkü bu sefer Deniz tek kaşını kaldırıp
-Noldu ?
diye sordu. Artık nasıl nefes verdiysem çocuk telaş yaptı bir an.
-Yok bi şey o kız yanımda olunca sinirlerim bozuluyo sen nasıl katlanıyosun buna ya Allah sabır versin.
deyip önüme döndüm oda kulaklıklarını tekrar takıp sustu yaklaşık 4 saniye kadar sonra kulaklıkları çıarıp bana döndü.
-Aslında var ya Aslı'nın burda oturmamasına sevindim iyiki kalkmadın.
deyince ben otobüste halay çekecektim resmen ahh canım yaa yerim.
-Neden ki sevglin sonuçta?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Olmak Ayrıcalıktır
ChickLitBir Umutsuz Vaka...8. sınıfın sonlarında başlayıp lise hayatıyla devam eden bir öykü, gerçekçi olay ve kurgusuyla Çirkin Olmak Ayrıcalıktır, okunmayı bekliyor.