4--Bekle

471 32 1
                                    

-Deniizz !! Bekle geliyorum.

-Tamam bekliyorum.

       Kapıyı kapattım. Ve koşa koşa üstümü değiştim Bir kot pantalon ve gömlek giyip saçımı taradım dişlerimi fırçalayıp Usain Bolt hızıyla kapıya koştum. Kapıyı açtığımda yere oturmuş beni bekliyordu. Çok şeker ama ya. 

-Büyük değişme var. 

    Gülümsedi. İyi anlamda söyledi dimi umarım öyledir yani.

-İltifat mıydı değil miydi anlamadım ama saol.

        ben de gülümsedim. Ayakkabılarımı giyip beraber merdivnleri birer ikişer atlayarak aşağı indik. Herkes canından bezmiş bir halde beni bekliyordu.  Aslı oturduğu yerden kalkıp Deniz'in yanına geldi. 

-Sevgilim nerdesin sen ? Beraber çıktık sen yoksun ortalıkta.

-İrem'i bekliyordum, afedersiniz.

         Can,Furkan ve Açılay' dan bir '' Oooooooo !!!!' sesi yükseldi. Deniz onlara kaşlarını çatıp bakınca sus pus oldular. Aslı, Deniz' e sarıldı elini tuttu ve

-Hadi artık gidebilir miyiz ? 

      deyince herkes ayağa kalktı ve yaklaşık 1.30 saaat çarşıda mal gibi dolanıp durduk. Biara gezerken Deniz telefonunu çıkardı. 

-Biri gizli numaradan aramış siz mi aradınız ?

       deyip bizi süzdü ama herkes yoo hayır felan dedi -tabi ben de-   Açılay bana sen mi aradın bakışları atınca kafamı çevirdim. Boş boş gezdikten sonra yavaş yavaş evlere dağılmaya başladık. Ve tekrar buluşmak için sözleştik.  Eve geldiğimde Annemi televizyon izlerken buldum.

-Nerdeydin İrem niye arayıp dışarı çıkacağını söylemedin ?!?

-Anne unuttum aramayı arkdaşalarla biraz dolaştık sadece.

-Böyle olmasın bidaha..

-Tamam annecim olmaaz.

         Odama gidip biraz wattpad ta takıldım. Okuduğum ve sürekli takip ettiğim kitapların güncellenmiş olduğunu görünce Deniz'i unuttum valla. Oturdum onları felan okudum mal mal twiteer facebook tumblr da takıldım the vamps dinledim ve sonunda uyku zamanına kadar boş boş zaman geçirdim. Yatmadan önce acaba bi kez daha Deniz'i gizli numaradan arasam mı diye düşündüm ama YEMEDİ. Ben de yattım ve yarın okulda onu göreceğim için oluşan sevinçle uyudum. 

------------------------------------------

Bölüm kısa oldu özür dilerim ama oylar çok az yorum da öyle o yüzden böyle ^^^ 

Çirkin Olmak AyrıcalıktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin