Teneffüste Lavabo'ya gitmiştim. Jennie de yeni arkadaşımız Rose ile Kantinde beni Bekliyordular.
Işim Bitince Lavabo'dan çıktım ve merdivenlerden inecekken biri bana seslendi.
"Pişt!Jisoo"
Arkamı Döndüm ve Duvara Yaşlanmış bir Şekilde bana bakan siyah saçlı çocuğu gördüm. Sohbet Ederken Lisa Isimli kız isminin Yoongi olduğunu söyledi ama Ona Suga denilmesini istiyormuş.
"Birşey mi Oldu?" Diye Sordum.
"Mor Saçların ile dikkat çekebileceğini mi düşünüyorsun?" Kendi Kendine Birşey Mırıldanmıştı daha ama onu duymadım.
"Dikkat Çekmek Amacım Değil Yoongi. Bu Rengi sevdiğim için saçımı böyle boyattım"
Ukalaca güldü ve duvardan ayrılıp , bana yaklaştı.
"Bana Yoongi Dememen gerek bu 1. Ikincisi de ordan bakınca aptal gibi mi görünüyorum"
Ondan uzaklaştım ve yüzünü süzdüm.
"Evet , Aptal Gibi Görünüyorsun Yoon-Gi."
Merdivenlerden hızlıca indim ve kızların yanına gittim. Kısa Süre Sonra Lisa Adlı kızda yanımıza gelmişti. Rose ve Lisa Iyi Kızlardı.
Suga'dan
Sessizce mırıldandığım şey "ve evet doğru düşünüyorsun. Fazla dikkat çekiyorsun" du.
Bu Cesaretli Davranışları onu daha da çekici yapıyordu. Jungkook Yanıma Gelince Ona Baktım.
"Müdür Bizi Çağırıyo"
"Yine ne yapmışız?"
"Piç Sehun arka bahçede sigara içtiğimizi müdüre söylemiş"
"Hah." Diye bir ses çıkardım ve Jungkook Ile Müdürün Odasına Gittik. Kapıya Vurup ve gir komutunu beklemeden içeri girdik.
"Siz Iki Serseri daha ne zamana kadar böyle yapmaya devam ediceksiniz!"
"Müdür Bey. Sigara Içtiğimize dair bir kanıtınız yok ve asla da olmadı. Bize ceza veremezsiniz"
Dedi Jungkook. Haklıydı. Birileri sürekli bizi müdüre söylüyordu ama kanıtları yoktu. Buna rağmen yine de ceza yiyorduk.
"Aissshhh!Çıkın Odam'dan serseriler!"
Jungkook Ile havalı bir Şekilde dışarı çıktık. Okulun çatısına çıkıp , duvara yaslandık.
"Şu..Jisoo mudur nedir. Araştırtsana"
Dediğimde bana şaşkınca baktı.
"Niye? Ondan mı hoşlandın yoksa?"
"Saçmalama. Sadece..Of!"
"Tamam , Tamam. Yalan söylemiycem yanındaki atarlı hatunda dikkatimi çekmedi değil" diyince gülümsedim. O konuşmaya devam etti.
"Sehun'u ne yapıcaz?"
"Bu Okuldan Sonra Işe Gidiyo. Iş Çıkışı Kuytu bir sokakta Yakalayıp Işimizi halledicez işte"
"Iyi O Zaman. Taelere haber verelim mi?"
"Tae ve Jimin gelsin sadece. Ama kimse dokunmiycak sadece ben dövücem"
"Iyi Tamam. Bu Sefer öyle olsun Suga. Diğerini ben döverim o zaman" dedi Sırıtarak. Bende Sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stop ❆ m.yg × k.js
FanfictionEve Doğru Yürürken Yine Onu Gördüm "Şşt!Jisoo nereye Böyle?" takma Jisoo..Takma... "Yah!Seninle Konuşurken Yüzüme Baksana Sürtük!" "Yoongi!Benden Ne Istiyorsun?benimle derdin ne senin ya?Benden Bu Kadar Nefret Edicek kadar ne yaptım sana?" Artık...