"Jennie!Jennie!Dursana Kızım!"
Arkamı Dönüp deminden beri bana bağıran Jungkook'a baktım.
"Ne Var!?"
Yanıma gelince bir süre soluklandı. Sonra yerinde doğruldu ve yüzüme baktı.
"Dün olanlar için üzgünüm."
"Hıhı tamam"
Dedim ve yoluma devam edicekken kolumdan tuttu.
"Beni affetmeni istiyorum"
"Üzgünüm ama Hayır.Beni tüm sınıfa rezil ettikten sonra seni affetmemi mi istiyorsun?Daha doğru düzgün özür bile dilemedin!"
"Üzgünüm dedim ya!"
"O BIR ÖZÜR DILERIM DEĞIL AMA!"
"Bana Bağırma ve Ben Kimseden özür dilemem."
"Iyi"
Dedim ve Kolumu çekip yoluma devam ettim. Jisoo bugün daha erken gitmişti. Okula gelince Jisoo'yu aradım ama bulamadım.
"Rose!Jisoo'yu gördün mü?"
"Sanırım En Son Merdivenlerde görmüştüm. Aşağıya iniyordu"
Teşekkür Ettim ve aşağıya indim. Gelen geçen herkese soruyordum. En son ismini bilmediğim bir çocuk onu Spor Salonlarının oradaki koridorda gördüğünü söyledi.
Adımlarımı hızlandırdım. Spor Salonuna gelince bir kaç kez Jisoo'ya seslendim.
Kahkaha sesleri gelince Sesin geldiği yöne koştum. Spor salonunun kenarındaki kapıdan geliyordu.
Oraya koşup kapıyı açtım. Jisoo'yu ıslatıyordular. Suga,Tae,Jimin,Jungkook,Jin,J-Hope ve RM.
"Yha!Napiyorsunuz!"
"Jennie Git!"
Jisoo Bana bağırınca Ona Baktım. Sonra ise diğerlerine.
"Demek küçük suç ortağımız da geldi"
Jin kollarımdan tutarak jisoo'nun yanına sürüklemeye başladı. Jungkook onu durdurdu.
"Onu bırak"
"Ne O Jungkook?Ona zarar gelmesini istemiyor musun yoksa?"
"Y-Yok ondan değil.Boşver"
Birden Jin beni Jisoo'nun yanına itince belim duvara çarpmıştı. Bu çok acıdı ama ya.
Jisoo ise titriyordu.
"Demek siz ikiniz Bizim Fotoğrafımızı Çekip. Müdüre gösterdiniz. Ve Öğrenemiyeceğimizi düşündünüz. Öyle mi?"
"Evet öyle min salak yoongi"
Bu kıza bu cesaret nereden geliyordu ya?dövüceklermiş gibi bakıyorlar tövbe bismillah. (Imana geldi wkhshshs)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stop ❆ m.yg × k.js
FanfictionEve Doğru Yürürken Yine Onu Gördüm "Şşt!Jisoo nereye Böyle?" takma Jisoo..Takma... "Yah!Seninle Konuşurken Yüzüme Baksana Sürtük!" "Yoongi!Benden Ne Istiyorsun?benimle derdin ne senin ya?Benden Bu Kadar Nefret Edicek kadar ne yaptım sana?" Artık...