"Jennie Ne Gerek Vardı Bu Saatte Tavuk Yemeye Ya! Evde Yemek Var Zaten!"
"Jisoo Unnie. Canım Çok Çekti Diyorum Sana. Anla Beni!"
"Off!"
Saat şu An bilmem kaçı ve jennie tavuk istediği için tavuk yemeye gidiyoruz. Issız sokaklardan geçiyorduk.
Sesler duyunca Ikimizde durduk. Birileri tartışıyordu sanırım. Jennie kolumdan tutup , bir yere sürükledi.
Gördüğüm şey ile gözlerim kocaman açıldı ve elimle ağzımı kapattım.
Jennie Kıpırdayınca Önündeki Boş Ve Camdan Şişeye Vurdu.
"Kahretsin!" Dedi ve Canı Acıdığı Için Yüzünü Buruşturdu.
"Yaah! Kim Var orada!" Yoongi Bağırınca Dona Kalmıştım.
Yanımıza Adının Tae ve Jimin Olduğunu bildiğim çocuklar geldi.
"Yoongi Burada Iki Tane Kedicik Var!" Diye Bağırdı Tae. Bizi Onların Yanına Doğru Sürükleyip , Yerdeki Çocuğun Yanına Attılar.
"Noluyo be! Eşkıya Mısınız siz!" Diye Bağırdı Jennie Ve Yanındaki Çocuğa Baktı. "Hiiiiih!böyle yakışıklı çocuk dövülürmü ya! Çarpılıcaksınız!"
"Ya Sabır! Sen Biz Sussana kızım!"
"Tamam Jungkook Sakin." Dedi Yoongi ve Sinirden öne gelen Jungkook'u arkaya hafifçe ittirdi.
"Ne işiniz var sizin burda?Bu saate ve yalnız?"
Ikimizde Konuşmuyorduk. Jennie Ara Sıra Yanındaki Çocuğa Bakıyordu ve Bişeyler Fısıldıyordu.
Yoongi Dudaklarını Yalayıp "Konuşsanıza!" Diye Bağırdı.
"Yaah! Niye Bağırıyosun! Sana ne!" Dedim Ve Kaşlarımı Çattım.
Psikopat gibi gülmeye başlayınca yüzüne anlamsız bakışlar attım.
"Jisoo.. Bana Bağırmamalısın. Bu Senin Için Pek Iyi Olmaya Bili-"
"Öf! Yemin Ediyorum Açlıktan ağlicam şimdi! Alt Tarafı Tavuk Yemeye Geldik ya Tavuk!"
Yoongi Dışında Hepsi Kahkaha Atmaya Başladılar. Ağzı Yüzü Kan Içinde Olan Çocuk Bile. Yoongi ise sadece ciddi bir Yüz Ifadesi Ile beni süzüyordu.
"Yoongi misin nesin! Benim olana bakmaya devam edersen dalarım sana!" Diyen Jennie'ye Bakmıştım. Beni Herkesden Kıskanırdı.
"Oha Hatun Lez çıktı" diyen Jungkook'a Kafamı Çevirdim. "Lez Falan değiliz" dedim.
"Bu Nasıl Arkadaşlık Lan?"
"Kızız biz Jungkook anlamazsın" dedim ve Ayağa Kalktım. Jennie'ye Elimi Uzatıp kalkmasına yardımcı oldum.
"Neyse Biz Kaçar." Dedi Jennie Ve kolumdan tutarak yürümeye başladı.
"Bundan herhangi birine bahsederseniz kalbinizi kırarım bak" yoongiyi takmadan hızlıca yürümüştük.
Sonunda Tavukçuya Gelince Jennie'nin Gözleri Parladı ve içeri daldı. Tavuk Sipariş edip çoktan gelen içeceklerimizden içtik.
Kapı sertçe açılınca o tarafa baktık. Gelen Kişiler Birini Arıyordular. Biz Ise Şok Olmuşçasına onlara bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stop ❆ m.yg × k.js
FanfictionEve Doğru Yürürken Yine Onu Gördüm "Şşt!Jisoo nereye Böyle?" takma Jisoo..Takma... "Yah!Seninle Konuşurken Yüzüme Baksana Sürtük!" "Yoongi!Benden Ne Istiyorsun?benimle derdin ne senin ya?Benden Bu Kadar Nefret Edicek kadar ne yaptım sana?" Artık...