0.5

931 64 39
                                    

Jennie'den

Jisoo Unnie ile okul'a geldiğimizden beri herkes bize bakıp , birşeyler fısıldıyordular.

"Jennie Sen sınıfa çık ben su alıp gelicem"

"Tamam"

Sınıfa Çıktım ve kapıyı açınca başımdan aşağı sıvı birşey döküldü. Bu mavi boyaydı. Herkesin Kahkahası kulaklarıma dolurken gözüme Jungkook takıldı. O da gülüyordu.

Sinirden titriyordum ve gözlerim dolmuştu. Üzgündüm de. Koşarak kızlar tuvaletine gittim.

Jisoo'dan

Kantinciye paramı uzattım ve suyumu aldım. Arkamı döndüğümde Yoongi burnumun dibindeydi ve herkes bizi izliyordu.

"Naber Jisoo?"

"Yoongi napıyorsun?"

"A-AA..Bana Suga demeni söylemiştim Jisoo."

Onu hafifçe Ittim ve Gidicekken söylediği şey durmamı sağladı.

"Babanın sana selamı var jisoo"

"Sen Babamı nerden tanıyorsun?"

"Daegudaki şirketimizde ortağımızın şöförü de kendisi. Ah bu arada yine aynı şirkette temizlikçi olan annenin selamını da unutmayalım , değil mi?"

"Inanmıyorum annesi cidden temizlikçi mi?"

Herkesin gülmesi ve salakça konuşmalarını takmayıp , sırıtan yoongi'ye baktım. Gözlerim dolduğu için onu bulanık görüyordum.

"Ne o? Şimdi Utanacağımı falan mı düşünüyorsun?"

Gözümden bir yaş akınca görüntü netleşti.

"Evet Annem Temizlikçi! Babamda şöför! Bunda ne var? Bunu söylemekten utanmıyorum  tamam mı! Hatta onlarla gurur duyuyorum! Böyle yaparak Beni Pişman Edeceğini mi sandın Yoongi? Sence bu ergenlerin Benimle Dalga geçmesi umrumda mı? Son Kez söylüyorum. Ailemden utanmıyorum."

Dedim ve oradan hızlıca uzaklaştım. Bu sözleri söylerken yüzü yavaş yavaş asılıyordu. Ailemden utanacağımı düşündü. Salak.

Söylenerek yürürken jennie'yi gördüm. Ağlıyordu. Hemen Yanına koştum.

"Jennie Ne Oldu?"

O sadece ağlıyordu. Yanımıza Rose ve Lisa Geldi.

"Jennie Orada Olsaydım bunun olmasına engel olurdum. Cidden çok üzgünüm."

Rose konuşunca Lisa Da Onu Başıyla onayladı. Jennie'nin kafasında ve giyisilerinde mavi boy'a vardı.

Koşarak sınıfa girdim ve yerdeki mavi boyayı gördüm. Jungkook'un Yanına Gittim ve yakasından tutarak kaldırdım.

"Ne Yaptın Jennie'ye?"

Omuz silkti.

"Sana ne yaptın dedim ya!? Kız ağlamaktan perişan olmuş! Neden Bu Kadar şefersizsiniz siz!"

Beni Itip Konuşmaya Başladı.

"Haketti. Beni müdüre söylemiycekti. Kredi kartlarım , arabalarım hepsine babam el koydu!"

"Gerizekalı! Jennie'nin hiç bir suçu yok! Herşeyi ben yaptım!"

Dedim ve Hızlıca dışarı çıkacakken Yoongi önümdeydi. Onu sertçe itip Jennie'nin yanına döndüm.

stop ❆ m.yg × k.js Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin