softless ep7

3.2K 266 6
                                    

Softless ep7

မနက္​ခင္​းရဲ႕စူး႐ွတဲ့​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေၾကာင္​့taeမ်က္​လံုးမ်ားတျဖည္​းျဖည္ပြင္​့လာခဲ့တယ္​.....

Tae-အား​ေခါင္​း​ေတြကိုက္​လိုက္​တာ.....ဟင္​jung jung kook.....

Tae ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ Jk က သူ႔ကုတင္​​ေဘးမွာ လက္​ပိုက္​ ​ေျခခ်ိတ္​p သူ႔ကိုထိုင္​ၾကည္​့​ေန​ေလရက္​...

Jk-ႏိုးလာပီလား သက္​သာလား​ေနရတာ.....

Tae-အင္​း အင္​း သက္​သာပါတယ္​

မ​ေန႔ကအဖစ္​ပ်က္​​ေခါင္​းထဲ၀င္​လာပီး taeတ​ေယာက္​​ေၾကာက္​လို႔လက္​ေတြကိုဆုပ္​​ေျခ​ေနတယ္​.....

ဒါကိုျမင္​တဲ့jkက သူပဲစကားအရင္​စလိုက္​တယ္​....

Jk-ဘာလို႔မ​ေန႔ကသူနဲ႔​ေတြ႔ရတာလဲ...

Tae-သူကက်​ေနာ္​့သူငယ္​ခ်င္​း​ေလ မ​ေတြ႔ရတာၾကာလို႔ စကားရပ္​​ေျပာ​ေနတာ က်​ေနာ္​မာလုပ္​ပိုင္​ခြင္​့မ႐ွိဘူးလား......

Jk-မ႐ွိဘူး မင္​းကင့ရဲ႕ကြၽန္​ ငါခိုင္​းတာလုပ္​ ငါ​ေကြၽးတာစား ငါ​ေနခိုင္​းသလိုမင္​း​ေနရမယ္​ ငါ့ခြင္​့ျပဳခ်က္​မ႐ွိပဲမင္​းဘာမွလုပ္​လို႔မရဘူး......

Tae-ခင္​ဗ်ားသိပ္​အတၱႀကီးတယ္​ ..... က်​ေနာ့ခင္​ဗ်ားကြၽန္​ဖစ္​တာနဲ႔ပဲက်​ေနာ္​က လူ​ေတြနဲ႔အဆက္​သြယ္​မလုပ္​ရ​ေတာ့ဘူးလား.....

Jk-မင္​းလ်ွာမ႐ွည္​နဲ႔ ငါ​ေဒါသမထြက္​ခ်င္​ဘူး​ေနာ္​.....

Taeတ​ေယာက္​jkအသံနဲနဲက်ယ္​လာ​ေတာ့မွ​ေခါင္​း​ေလးနဲနဲငံု႔သြားပီးပါးစပ္​ပိတ္​​ေနလိုက္​တယ္​ မ်က္​၀န္​းထဲမွာလဲမ်က္​ရည္​စမ်ားနဲ႔....

ထိုအခါမွjkလဲစိတ္​နဲနဲ​ေလ်ွာ့၍

Jk-မင္​းကိုငါမႏွိပ္​စက္​ခ်င္​ဘူး​ေနာ္​ ငါအ​ေလ်ွာ့​ေပးတယ္​ဆိုပီ မင္​းဘက္​က​ေရာင္​့တက္​ပီး အဲ့​ေကာင္​နဲ႔ဆက္​​ေတြ့မယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့ ငါမင္​းကိုညႇာမာမဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​.... မင္​းကိုလဲညႇာမာမဟုတ္​သလို မင္​း​ေကာင္​ကိုလဲငါညႇာမာမဟုတ္​ဘူး....

Taeတ​ေယာက္​သူႏွိပ္​စက္​ခံ​ေနက်ဆို​ေတာ့မဆန္​း​ေတာ့​ေပမဲ့yoongiကိုပါအခုသူကအနၱရာယ္​​ေပးဖို႔ခ်ိန္​း​​ေျခာက္​လာ​ေတာ့.....

softlessWo Geschichten leben. Entdecke jetzt