softless ep13

3K 241 14
                                    

Softless ep13....

မနက္​ခင္​းရဲ႕ သာယာတဲ့​ေန​ေရာင္​ျခည္​ရဲ႕​ေအာက္​
​တခ်က္​ခ်က္​ကမ္​းဆီလာ​ေရာက္​႐ိုက္​ခက္​တဲ့လိႈင္​းလံုးႀကီး​ေတြနဲ႔အတူတိုက္​ခတ္​လာတဲ့ ​ေလ​ေျပ​ေအး​ေလး....

အရာရာတိုင္​းဟာသူ႔ဟာနဲ႔သူသာယာလွပ​ေန​ေသာ္​လဲ မသာယာႏိုင္​သူတ​ေယာက္​က​ေတာ့ .....

Jm-ဟင္​့ အျမင္​ကိုကပ္​တယ္​ သူပဲကမ္းစပ္​မာလမ္းသြား​​ေလ်ွာက္​မယ္ဆိုပီး​​လာ​ေခၚတုန္​းက​ေခၚပီးအခုက်​ေတာ့ သူကဟိုဟာမနဲ႔သာယာ​ေနတာ ၾကည္​့လို႔ကိုမရဘူး....ဟြန္​႔😒

Jmတ​ေယာက္​သူ႔​ေ႐ွ႕ကတူတူတြဲ​ေလ်ွာက္​​ေနတဲ့ႏွစ္​​ေကာင္​ကိုၾကည္​့ပီး ​ေဒါသ​ေတြတ​ေယာက္​ထဲထြက္​ပီး ​​ေသာင္​ျပင္​ကသဲ​ေတြကို​ေစာင္​့ကန္​ပီးတ​ေယာက္​ထဲက်န္​​ေနခဲ့လိုက္​တယ္​......

Jm-​ေျပာစရာစကား​ေတြသိပ္​မ်ား​ေနတယ္​ထင္​တယ္​ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ပဲ႐ွိတယ္​ထင္​လားမသိဘူး သြားသြားႏွစ္​​ေယာက္​ထဲပဲသြား​ေတာ့.....

Jm တစ္​​ေယာက္​​ေ႐ွ႕က​ေန ပူးကပ္​p ရယ္​​ေမာကာသြား​ေနၾကတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္​က္​ုၾကည္​့p အ​ေနာက္​မွာတစ္​​ေယာက္​တည္​း ကုတ္​ကုတ္​​ေလးက်န္​ခဲ့သည္​.....

Jmတ​ေယာက္​ရပ္​ၾကည္​့​ေနရင္​း soraက​ေရစပ္​နားသြား၍yoongiကို​ေရနဲ႔လွမ္​းပက္​လိုက္​သည္​....

Yoongi-ဟ ငါ့ကိုလုပ္​တယ္​​ေပါ့​ေတြ႔မယ္​ လာစမ္​း

Yoongi soraဆီသြားပီး soraကိုခါးက​ေန​ေပြ့ပီးမခ်ီလိုက္​သည္​....

Sora-ဘာလုပ္​တာလဲငါကိုခ်​ေပးစမ္​း ​ေတြ႔မယ္​နင္​နဲ႔ငါ

ဒီျမင္​ကြင္​းကိုျမင္​တဲ့jmက​ေတာ့​ေၾကာင္​ပီးမ်က္​၀န္​းထဲမာမ်က္​ရည္​စမ်ားျပည္​့လာသည္​.....

Soraနဲ႔yoongiနဲ႔​ေရထဲမာတ​ေယာက္​တလွည္​့စီ​ေရနဲ႔ပတ္​ပီးက်ီစယ္​​ေနတဲ့ျမင္​ကြင္​းကိုရပ္​ပီးဆက္​ၾကည္​့ဖို႔အင္​အားမရီိ​ေတာ့လို႔jmတ​ေယာက္​အခန္​းကိုျပန္​ဖို႔​ေျပးထြက္​ခဲ့တယ္​.....

Jm​-အက်င္​့ပုတ္​ႀကီး မုန္​းတယ္​....အဟင္​့....

Jm​ေျပးထြက္​သြားတဲ့ျမင္​ကြင္​းကို ​ေရထဲကsora​ေရာyoongi​ေရာျမင္​လိုက္​တယ္​.....

softlessWhere stories live. Discover now