softless ep 16

3K 267 19
                                    

Softless ep 16.....

Jk-ဒါကဘာဖစ္​​ေနၾကတာလဲ

Tae-ဟမ္​jk😳

Jk-သိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနၾကတယ္​​ေပါ့ဟုတ္​လား

Tae-အက္​လိုမဟုတ္​.....

Tae​ဘာမွပင္​မ​ေျပာရ​ေသး yoongiကိုjkဆြဲထိုးလိုက္​သည္​....

Tae-yoongi.....
Tae ygနားသြားပီးygကိုဆြဲထူ​ေပး​ေတာ့ jkတ​ေယာက္​​ေဒါသ​ေတြလံုး၀ထိန္​းမရ​ေအာင္​ထြက္​လာ​ေလသည္​....

Jk-​ေတာက္​ သိပ္​ခ်စ္​​ေနၾကတယ္​​ေပါ....

Jk-​ေဟ့​ေရာင္​​ေတြ ၀င္​လာခဲ့ အဲ့​ေကာင္​ကိုဆြဲ​ေခၚသြားစမ္​း

Jkရဲ႕လူ​ေတြအထဲ၀င္​လာပီး ygကိုဆြဲ​ေခၚ​ေနၾက​ေတာ့ yoongiနဲ႔taeကလက္​ကိုလံုး၀မျဖဳတ္​ပဲ ​ေသခ်ာျမဲျမံစြာကိုင္​ထားၾကသည္​....

တဖက္​ကလူ​ေတြက ygကိုအတင္​းဆြဲ​ေခၚၾကပီး တဖက္​ကjkကtaeကိုအတင္း​ဆြဲ​ေဆာင္​့ပီးလႊတ္​ပစ္​လိုက္​သည္​....

အဲ့​ေတာ့မွ taeနဲ႔ygတို႔ကြဲကြာသြားၾကပီး ygကိုjkရဲ႕လူ​ေတြအျပင္​ဆြဲထုတ္​သြားၾက​ေလသည္​....

Tae-yoon yoongi ya.....

Yg-tae.... ငါ​မင္းကို​ေ​သခ်ာ​ေပါက္​လာ​ေခၚမယ္​....ငါကိုယံု​ေနာ္​tae......

Taeကjk​ေဆာင္​့တြန္​းထားလို႔သိပ္​မထႏိုင္​ပဲ ygက​ေတာ့ဆြဲ​ေခၚသြားရာက​ေန taeကိုမရရ​ေအာင္​လွမ္​းပီး​ေအာ္​​ေျပာ​ေန​ေလသည္​.....

အဲ့လိုနဲ႔ taeလဲမ်က္​၀န္​းထဲမွမ်က္​ရည္​မ်ားက်ကာ လက္​႐ွိအ​ေျခအ​ေနတြက္​သူ​ေၾကာက္​​ေနသည္​....

Jkအ​ေၾကာင္​းသူအသိဆံုးပင္​မဟုတ္​လား.....

Ygလံုး၀မ႐ွိ​ေတာ့တဲ့အခ်ိန္​မွ jk taeဘက္​ကိုလွည္​့လာပီး ....

Jk-ထစမ္​း....

Jk-ဟာ ထလို႔မင္​းကို​ေျပာ​ေနတယ္​​ေလ နားကန္​း​ေနလား ​ေသခ်င္​လို႔လား.....

Jk ​ေဒါသထြက္​ကာ taeရဲ႕အက်ီလည္​ပင္​းစကိုဆြဲကာမလိုက္​သည္​...

Taeလဲ​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​နဲ႔jkဆြဲရာပါသြား​ေလသည္​.....

Taeမတ္​တပ္ရပ္​လိုက္​သည္​ႏွင္​့တၿပိဳင္​နက္​ jk taeကိုညႇာတာျခင္​းကင္​းမဲ့စြာႏွင္​့ taeမ်က္​ႏွာကိုသူ႔ရဲ႕ျပင္​းထန္​လွ​ေသာလက္​သီးခ်က္​မ်ားျဖင္​့ထိုး​ေလသည္​.....

softlessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora