softless ep 20

3K 294 58
                                    

Softless ep 20

ဇြက္​*

အ...

Jk သူ႔​ေနာက္​ကအသံၾကား​ေတာ့လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တဲ့အခါ
ပစ္​လဲက်​ေတာ့မဲ့ခနၶာကိုယ္​နဲ႔tae...
​​ြ​ေခြယိုင္ကာ​ေအာက္​ျပဳတ္​က်​ေတာ့မယ္​့ ကိုယ္​​ေလးကို  ​​အလ်င္​အျမန္​  ရင္​ခြင္​ထဲ​ဖမ္​းကာ​ေပြ႔ထားလိုက္​​ေတာ ့လဲက်လာတဲ့သူ....

ဟင္​ ဒါ ဘလိုဖစ္​တာလဲ...

​ေပြ႔ထားတဲ့​လက္​ကို ​ေက်ာ​ေအာက္​ကဖယ္​ပီးလက္​ကိုျပန္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့​ေသြး ​ေသြး​ေတြ...

ဒါဆိုသူ င့အစား၀င္​ခံလိုက္​တာလား...

"Kim taehyung သတိထားဦး မင္​း မင္​းဘာလို႔ဒီလို႔လုပ္​..."

Taeဓားနဲ႔ထိုးခံရတာygျမင္​​ေတာ့ jm ကိုလႊတ္​ခ်ကာ taeဆီကို​အလ်င္​အျမန္​ ​ေျပးသြားခဲ့တယ္​...

က်န္​ခဲ့တဲ့သူမွာ​ေတာ့ ရင္​ကြဲလ်က္​....

Yg tae ကိုဓားနဲ႔ထိုးတဲ့​ေကာင္​ကိုျပန္​ခ်ကာ taeလဲ​​ေနရာကို​ေရာက္​သြားတယ္​...

"Tae tae ​ေရ သတိထားဦး ငါမင္​းကို​ေဆးရံုပို႔​ေပးမယ္​ taeဘာမွမဖစ္​​ေစရဘူး​ေနာ္​.."

Tae ဆီ yg​ေရာက္​လာ​ေတာ့ က်ိန္​း​ေသ​ေပါက္​ jm​ေလးတ​ေယာက္​ထဲဖစ္​ေနမာသိတဲ့တြက္​ jk သူ႔ညီ႐ွိရာၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ တ​ေယာက္​ထဲဒူး​ေလးပိုက္​ကာငို​ေနတဲ့ သူ႔ညီjiminie....

Jk taeကိုygဆီ​ေပးခဲ့ပီး jmဆီအ​ေျပးသြားလိုက္​တယ္​..

"Jiminie အရမ္​း​ေၾကာက္​​ေနလား hyung ႐ွိတယ္​​ေနာ္​ဘာမွမ​ေၾကာက္​နဲ႔"

Jm သူ႔အကိုကိုဖက္​ကာက​ေလးတ​ေယာက္​လိုငိုပါ​ေလ​ေရာ....

"Hyung သူ သူ jiminieကို"

"Hyung တ​ေယာက္​လံုး႐ွိတယ္​ မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​..."

___________________________________
ခြဲစိတ္​ခန္​းအျပင္​၌စိတ္​ပူ​ေန​ေသာ yoongi
​ေဆးရံုကားနဲ႔အတူလိုက္​ခဲ့သူက ygမို႔လို႔ သူတ​ေယာက္​ထဲ႐ွိ​ေနျခင္​းဖစ္​သည္​...

ထိုအခ်ိန္​ jkနဲ႔jm ​ေရာက္​လာၾကတယ္​ ...

Yg jk ​ေရာက္​လာတာျမင္​​ေတာ့ခ်က္​ခ်င္​းပဲ jk ကိုထိုးခ်လိုက္​တယ္​...
အမွတ္​တမဲ့မို႔ jkလဲဘာမွန္​းမသိခံလိုက္​ရတယ္​...

softlessWhere stories live. Discover now