Başlangıç

50 7 7
                                    

Sürekli bilinmez bir şarkı cızırtısı var kulakta.Ne olduğu tam bilinmez. Kulak verilir sese ses kesilir.Ama bi melodisi olduğu bilinir. SULE yine aynı rüyayla uyanmıştı. Kan ter içinde kalmıştı. Annesi hemen yanına koştu.
-- Kızım yine mi aynı sesler?
( Ağlayarak)
-- Evet anne yine. Ve ben artık çok yoruldum.

Neydi bu kimliği belirsiz sesler. Nereden geliyordu. Neden sadece Sule bu sesleri duyuyordu.

SULE babasını daha önce hiç görmemişti. Tek çocuktu. Hep tek çocuklar mutlu, el bebek olur derlerdi ama Sule hiç de öyle değildi. Tam aksine mutsuz içine kapanık bir kızdı. Gördüğü rüyalar duyduğu sesler onun gitgide şizofreni hastalığına yakalanmasına sebebiyet verecekti.

SULE okula gidiyordu. Lise 3. Dersleri çok kötü bir öğrenci. Pek fazlada arkadaşı yok zaten. Çünkü herkes ona deli gözüyle bakıyor. SULE de bu durumdan çok rahatsız oluyordu. Bu yüzden kimseyle diyalog kurmuyordu. Herkes onu cılız pasif bir kız olarak görüyordu. Onun ise söylediği tek cümle" Yerinde ve zamanında." oluyordu.

SULE için tutunacak bir dal,  bir umut yoktu. Sürekli neden yaşıyorum ben diyordu. Sonra ise aklına ona yaşama sevinci veren Ilgar geliyordu. Ilgar Sule'nin ona karşı bir şeyler hisettiğinden  habersizdi. Gerçi bilsede  bir şey değişmeyecektir. Çünkü oda diğerleri gibi Sule'yi aşşağılayan, işkence yapan, sürekli alay eden bir kişiydi.

Şimdi diyeceksiniz Sule bunun neyini sevmiş. Ilgar kendi içinde değişik bir çocuk. Arkadaşları yanında olmayınca Sule 'ye iyi davranan onlar olunca kötü davranan bir çocuk. Neden böyle yaptığı belirsiz. Belki kendi içinde çok büyük dalgalar fırtınaya sebep oluyordur.

SULE okula hevesle gitmiyor. Fakat bırakmak ta istemiyor. Çünkü planları var.

SULE bir akşam  annesiyle birlikte akşam yemeği yerken yine ses başladı. Kulaklarını sımsıkı kapattı sesi duymamak için. Ama nafile. Çünkü kapatsada  hiç bir şey fayda etmiyordu. Annesi olan biteni anlamıştı. Ve kızına hiç bir müdahale yapamamıştı.

Perihan Sule'nin annesi. Daha önce sadece bir evlilik yaptı. SULE hep ayrılma sebeplerini sorduğunda
-- Anlaşamadık Sule. Artık bu soruyu bana sormandan  çok sıkıldım.
Diyordu.

SULE ise aynı cevabı duymaktan çok sıkılmıştı. Hiç görmediği babasını görmek onun en doğal hakkıydı. Fakat bu hak hiç bir zaman ona verilmiyordu.

Sabah oldu. SULE erkenden kalkıp biraz dolaşmak istemişti. Evden kaçmak kurtulmak istemişti aslında. Kaçsa nereye gidecekti.  Annesinden başka kimsesi yoktu. Ve kaçmak istememesinin bir sebebi daha vardı.HER ŞEY YERİNDE VE ZAMANINDA.






4 CİNAYET /1 ŞARKI  / KORKULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin