Hımm hımhım hım hııı hıhı hımhımhım. Evdeki melodi tam olarak böyle devam ediyordu.
SULE nin annesi perihan akşam yemeği için Sule yi çağırıyordu:
--Sule bırak artık şöyle davranmayı ve gelip yemeğini ye lütfen.SULE nin isyanlarının başlamasına bi sebep veya başlangıçtı bu diyalog. Çünkü Sule kimsenin onu anlamadığını düşünüyordu. Ve tam olarak ta böyleydi gerçekten. Perihan ne iyi ne kötü bir kadındı. Bazen çok iyi davranıyodu herkese bazen çok kötü çirkef bir kadın oluveriyordu.
SULE kalkıp hazırlanıp okula gidiyordu. Sanki birisi onu takip eder gibiydi. Pek aldırış etmedi. Okulun kapısında Işıl, Almila ve Nevra okulun kapısında duruyorlardı. Yine her zamanki gibi süslenmişlerdi.saçlar yapılmış, makyaj tam yerinde kirpikler adeta bizde burdayız diye bas bas bağırmaktaydı. SULE nin pek makyaj yapma üstüne başına özenme gibi bir derdi yoktu. Çünkü Ilgar'ın onu hiç bir şekilde fark etmeyeceğini düşünüyordu.
Kapının ağzında duran ciciş kızlar Sule'nin çantasını kaptılar. Bahçede bir oyana bir buyana savurup durdular. SULE çantasını almakla meşgul oluyorken yine birisinin onu izlediği hissi doğdu içine. Tahmini doğruydu. Birisi Sule yi takip ediyordu. Yüzü gözü pek fazla gözükmüyordu. Kafasına geçirdiği gri polarının şapkası onu kamufle ediyordu. Sadece kulağında bir kulaklık vardı.
SULE çantasını parçalara ayrılmış bir şekilde okulun bahçesinde toplamaya koyuluverdi. Ilgar bugün okula gelmemişti. Yada basket maçı vardı yine. SULE bugün onu göremediği için içinde bi burukluk hissetti. Ama bunu belli edemezdi. Çünkü ciciş kızların diline düşse dahada kurtulamazdı. Zaten her gün uğraşıyorlar. Bir de ILGAR'ı öğrenirlerse ne olur düşünemiyorum. SULE zor da olsa yorgun argın bu günü akşam etmişti. Eve kendisini zor atmıştı çok yorulmuştu.
Kapının zilini çalmıştı fakat annesi duymamıştı. Anahtarını yanına aldığından emin değildi. Evet doğru tahmin. Yanına almayı unutmuştu. Yüksek sesle çağırmaya başladı annesi yine duymadı. Evlerinin bahçesi çakıl taşlarıyla doluydu. SULE bir kutuya anahtarı koyup kapağına çakıl taşı yapıştırıp onu siyaha boyamıştı. Eğer böyle bi durum olursa kullanmak için. Ve tam kullanmanın yeri gelmişti. Eve girdi ve;
----Anneeeee! Annee!
Diye çağırmaya başladı. Annesi banyodaydı. Ve nihayet ses verdi:
---- Geliyorum canım.
Annesi baya tedirgindi. SULE ne olduğunu sorduğunda;
-- Banyoda az daha kayıyordum. Sabun yerdeydi görmedim.---- Peki bu eski püskü kıyafetler neyin nesi?
---- Onlar banyoda temizlik yapıyordum. Lavabo tıkanmıştı. Onunla uğraşıyordum.
----Tamirci neden çağırmadın? Ayrıca ben sabah elimi yüzümü yıkadım hiç bir sorun yoktu.
---- Tamirci uzakta bir yere gitmiş gelmesi uzun sürermiş. O yüzden kendim hallettim. Sorun yok.
---- İyi sen bilirsin. Neden tıkanmış bir şey çıktımı içinden?
---- Hayır çıkmadı. Ne çıkabilir ki? Normal tıkanıklık. Bayadır temizlenmemişti borular ondandır. Aaa ne çok soru sordun. Neyse ne işte. Nasıl geçti okulun bugün? Neyaptın okulda? Karnın acıktımı?
--- Evet acıktım. Ne yemeği yaptın?
Temizlikçi kadın Aysel abla neden daha gelmiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 CİNAYET /1 ŞARKI / KORKULAR
Mistério / SuspensePolisiye roman sevenlere olağan dışında etkileyici bir roman. Tüm okur severlere iyi okumalar. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. İyi kötü her yorumunuz benim için çok kıymetli.