Evet işte büyük gün, o doktor bu gün ölücek. Bu yüzden çaldığımız arabadaki bıçağı aldım ve belime koydum. Ona intihar mektubu yazdırıcaktık. Mağaraya geldim şu anda herkes uyuyodu onları kaldırdım ve bir konuşma yaptım çünkü eski plan iyi değildi.
J- Hey bakın bu o kadar basit değil hepiniz bunu biliyorsunuz. Planımız iyi olursa bizim için daha kolay olur. Şimdi öncelikle intihar mektubu onun elinden olmalı. Bu yüzden elimdeki bıçakla onu tehdit etmem gerekiyor. Mektubu yazdıktan sonra boynunu halata bağlamasını söyliyeceğiz zaten gerisinide biliyorsunuz hazır mısınız gençler?
L- Ben doğuştan hazırım.
P- Ben o adamı öldürmek için para bile veririm.
J- İyi arıyorum.
P- Hadi uzatma. Bu iş bittikten sonra ziyafet çekeceğiz.
J- Tesla bize doktoru bağla, onunla görülecek bir hesabımız var.
T- Peki dikkatli olun ama.
Dr. M- Efendim Jack çıkacak mısınız?
J- Elbette hızlı ol.
Dr. M- Tamam çıkıyorsunuz.
Dedi ve yine bikaç kelime zırvalamaya başladı. Ben bu kelimelerden gıcık kapmaya başlamıştım. Neyse zaten birazdan ölecek, aptal. Derken oraya geldik bu sefer baygın değildik tam kimyasallara doğru gidiyordu ki bıçağımı çektim.
J- Geri çekil, seni salak doktor. Bütün bu olanlardan sonra seni sağ bırakacağımı mı sandın.
Dr. M- Oğlum, akıllı ol. Sana tekrar elektirik verebilirim.
J- Artık sen değil ben sana elektirik vereceğim. Tesla benim tarafımda.
Dr. M- Peki ne istiyorsun para mı?
J- Hayır seni.
Dr. M- Sen beni napacaksın Jack?
J- Sen önce bir dediklerimi yaz detayları sonra konuşuruz.
Dr. M- Peki, yazıyorum tamam sakin.
Dedi heralde ne yazdıracağımı anlamamıştı. Ona tane tane söylemeye başladım.
" Merhaba ben Dr.Max bunu okuyan her kimse şunu bilsin ki, ben şu an ondan kat ve kat uzağım cehennemde yanıyorum. Kendimi neden öldürdüğüm belli galiba, benim bir sürü suçum var ben bu suçları kaldıramam hayat bana gülmedi ve gülmeyecek. Bende bu yüzden ben hayata güleyim dedim. Ben bu dünyadan göçtüm. Şu an hesabımı ödüyorum sende hesabını öde ve hesabını ödedikten sonra cennete gel, huzurlu olarak yaşa. "
Söylediklerimi yazmayı bitirmişti.
J- Tamam, şimdi şu halatı al şuraya bağla ve ayağa kalk başını geçir. Dedim ve altındaki sandalyeyi ittim.
P- Tamam yak şunları al.
J- Tamam, al şu külleri.
L- ''Ahhhhh'' Dr.Max ölmüş hayır.
Diye bağrıyordu bizde öyle bağırdık ve insanların boşluğundan yararlanarak kaçtık. Ben külleri alıp bıçakla beraber denize attım. Polisler er ya da geç bizi sorguya alacaklardı. Zaten öyle de yaptılar. Adamlar bizi sorguladıktan sonra planladığımız bir yerde buluştuk. Topladığımız kimyasalları satıp zengin olduk. Ömrümüzün sonuna dek bir arada ve mutlu mesut yaşadık.
----------------- SON-----------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JACK ROSE GÜNLÜKLERİ
Short StoryMerhaba, benim adım Jack Martin Rose ama siz bana Jack diyebilirsiniz. Biraz karışık olabilir. Daha üç ay önce liseye giden 17 yaşında bir çocuktum fakat şimdi beyaz kanatları olan, ateşi kontrol edebilen, olağanüstü güçlere sahip bir çocuğum.