TAKIMLA BİR ŞEYLER ÖĞRENİYORUZ

6 1 0
                                    


  Bu gün takıma bir şeyler öğretmeyi düşündüm tabi bunu bana Tesla öğretecekti o yüzden erken kalkıp Teslayla konuştum.

J- Tesla bana bakabilir misin? Şu an sana çok ihtiyacım var.

T- Elbette sorun ne Jack?

J- Benim uçmak ve benzeri şeyleri öğrenmem lazım.

T- Imm... çok kolay.

J- Tamam hemen başlayalım

T- Kanatların tehlike hissetiği an açılır ve bu yüzden havaya zıplayıp kanatları açabilirsin ama hemen yapmayı deneme çünkü sen oraya çıktığın zaman inişin zor olcak yani iniş için bir yerlerin kanayabilir bunu söyleyeyim. Uçuşu öğrendikten sonra bir kaç hareket öğretirim.

J- Saol Tesla şimdilik görüşürüz.

Dedim ve orada bir saate yakın çalıştım. Sonucunda dizim kanıyordu bir de yüzüme ağıcın dalı çarptığı için bir sıyrık oluşmuştu. Mağaradan Patrick aradı.

P- Jack bizsiz nereye gittin?

J- Çok uzakta değilim hemen dönerim. Bir kaç hareket öğreniyordum gelince size de öğreticem.

P- Tamam, çabuk ol seni bekliyoruz.

Dedi ve ben havaya fırladım. Çok güzel şekilde mağranın önüne indim. Lucy ve Candy yaralarımı temizledi. Sonra Lusi yarama çabuk düzelsin diye soğuk buz tabakası oluşturdu. Ben o arada Tesla'ya nasıl haraketler yapacağımı sordum.

J- Tesla bana şu haraketleri gösterip anlatabilir misin?

T- Peki ilk olarak kanatlarından da ateş çıkartabilirsin.

J- Teşekkürler bu bilgi benim işime çok yarar. Hatta yeter de artar. Görüşürüz daha bunları takıma da öğretmem lazım.

Dedim ve Lucy'e dedim ki.

J- Tamam saol bu yeter size bir kaç numara öğretmem lazım.

L- Tamam ama dikkatli ol yarana dikkat et.

J- Hadi diğerlerini çağır ve dışarı gel.

Dedim herkes dışarı çıktı.

P- İnşallah bu haraketler işimize yarar.

J- Tabi ki de yarayacak mesela ilk olarak uçmak. Öncelikle kanatlarımızın tehlike anında açıldığını bilin yani havaya zıplayarak uçabiliriz ama hemen denemeyin çünkü inişi çok zor önce kendinizi hazırlayın ve uçun. Bende o arada yeni hareketlere çalışacağım.

Dedim herkes iş başına koyuldu. Bende uçuşa geçip kanatlarımıda hucüm silahı olarak kullanmayı öğrendim. Ateş güçlerimi kanatlarımda kullanarak ateş toplarını daha uzağa yollayabiliyordum. Ben bunu yaparken Lucy görmüş olmalı ki soğuk hava yollamaya başlamıştı bile ama bunu Candy ve Patrick yapamazdı çünkü onların gücü çak farklıydı. Herkes yorulmuştu. Lusi ve Candy önce kendi yaralarını sonra Patrick'in yaralarına baktılar o arada ayağıma fena bir ağrı girdi. Bağırdım bir an aklıma Lusi'nin dikkatli ol deyişi geldi ve birden Lucy'e bağırdım.

J- Ah. Yardım et Lucy dizim ağrıyor, çok kötü.

Dedim ve bir parça bez buldu önce ıslattı yarayı temizledi ama hala çok ağrıyordu sonrada yine buzla sardı ve Patrick'i krem almaya yolladı galiba çalıcaktı çünkü bütün para bendeydi. Bunu boş verip kendi ağrıma baktım. Eninde sonunda uyudum çünkü buz iyi gelmişti. Birden bir acıyla uyandım. O ara baktım ki buz çözülmüş ve krem sürüyorlardı. Öyle kötü acıyordu ki ne geçirecekse bu ağrıyı ona razıydım. Acı geçmişti ayağa kalkmıyordum bu yüzden orda öylece yattım. Acı geçmişti takım bu süre boyunca hem erzak hem de haraketler bakımından gelişmişti. Gece olunca arkadaşlarla konuşma kararı aldım.

J- Bakın artık bu iş çok uzadı şu kimyasalları bulup buradan çıkalım.

P- Haklısın yarın doktoru arayıp soralım.

L- Burdan çıkıncaki planımızı yapınca ya bir aksilik çıkarsa.

C- Lucy'e katılıyorum Jack.

J- Haklısınız biraz zor olacak ama yinede deneyelim hapisse hapis. Zaten bizlerin ailesi yok hiçbir şey olmaz.

P- Bende burda Jack'e katılıyorum. İstemeyen yapmasın zaten adam yaşlı.

L- Imm... Tamam içimde şüphe kalmadı Patrick teşekkürler.

J- Tamam hadi herkes uykuya.

Dedim ama ben yatamadım. Uykum kaçmıştı biraz bekledim ve göz kapaklarımın ağırlaştığını hissetim, onları açık tutmakta zorlanıyordum. Bir iki saniye içerisinde uykuya daldım.

JACK ROSE GÜNLÜKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin