„Co si dáš k snídani?" zeptala se mě posměšně má matka, když jsem se kolem druhé hodiny odpoledne končeně uráčila vylézt z postele a poctít rodiče svou přítomností.
„Já nevím, lívance třeba," odvětila jsem a posadila se ke stolu, kde si můj otec četl noviny a vypadal u toho dost zažraně. „Čau, tati."
„Čau, zlato," odpověděl nepřítomně a s odkašláním se téměř nepozorovatelně zavrtěl na židli.
Když přede mě matka po dlouhé chvíli položila talíř s lívanci a javorovým sirupem, mlsně jsem se olízla a vřele poděkovala.
„Hele, rodiče," řekla jsem s plnou pusou a ukázala na svého stále nevnímajícího otce vidličkou. „Dnes se na pláži pořádá nějaká party a my bychom tam s Phoebe docela chtěly. Co na to říkáte?"
„Skvělý nápad, holčičko," přikývl otec, který očividně vůbec netušil, o čem tady mluvím. Bylo mi to docela nepříjemné.
Matka se pouze usmála, čímž mi naprosto jasně odpověděla a odebrala se nahoru. Ihned jsem toho využila a přimhouřila na otce oči.
„Tati?"
„Hm?"
„Pamatuješ na toho Leviho, co se tu minule stavil? Hnědé vlasy, snědší, oříškové oči? Jde o to, že jsme se spolu jeden večer tak strašně opili, že jsme se spolu neplánovaně vyspali a teď čekám dítě. Co mám dělat?"
„Jo, no, to mě moc těší."
„Asi bych měla na potrat, co?"
„Jo, určitě," řekl otec, načež si naslinil prst, aby si mohl přetočit noviny na další stránku. Upřeně jsem se na noviny zahleděla a zakroutila hlavou. Na titulní stránce LA's Newspaper byla téměř obnažená dívka v asi mém věku a sápala se po nějaké celebritě.
S povzdechem jsem dojedla poslední lívanec a talíř vložila do myčky na nádobí. Matka se mezitím stihla vrátit.
„Kam že to vlastně jdete?" zeptala se.
„Na pláž," odvětila jsem. „Je tam nějaká party, začíná to v osm." Nervózně jsem se poškrábala na zátylku a upřela na matku své zelenomodré oči. „No, a to... Bude tam i Levi."
Čekala jsem něco jakože: „Fakt? Bomba! Pěkně se obleč a konečně to na něj vybal! Stejně je do tebe zamilovanej." To by ale nesměla být má matka, která se zmohla na pouhé: „Hm, tak pozdravuj."
„No, dobře," zafuněla jsem a odebrala se do svého pokoje, kde jsem se posadila na postel a zadívala se na mobil. Pět nepřečtených esemesek a dva zmeškané hovory!
Jako první jsem vlezla do zpráv a zahřálo mě u srdce, když jsem shledala, že mi napsal i Levi, kluk, do kterého jsem se zamilovala už někdy v šesté třídě - a furt mě to nepřešlo.
Levi Fairsai: Becco, čau. Mohli bychom se sejít ještě před tou party? :) Potřeboval bych si s tebou o něčem promluvit. ;)
Becca Knots: Jasně! Jen mi řekni kdy a kde a budu tam - jen ať to není moc daleko, víš, že jsem líná jako dobytek. :D
Jo, Becco, protože přesně takhle zapůsobíš na svého crushe, pomyslela jsem si a zavrtěla hlavou. Bože, jsem fakt kráva.
Becca Knots: To byl samozřejmě vtip. Jen mi prostě napiš kdy a kde a já se podle toho zařídím, dobře?
A teď zním zas odtažitě.
Levi Fairsai: Já to myslel spíš tak, že bych k tobě rád zašel, pokud nemáš nic proti? Kolem 4 například. :) Pokud by to nešlo, šli bychom jinam. Třeba ke mně. ;)