„Bože, uhněte," procedila Phoebe skrz zuby, když jsme se prodíraly davem poloožralých lidí a snažily se najít aspoň nějaké známé tváře.
Ona teda Liama.
Já Leviho.
Netrvalo ani pět minut, než jsem v dálce zahlédla svého bruneta, sklánějícího se nad nějakou zmalovanou nádherou.
Sklopila jsem pohled a zatahala Phoebe za látku černého overalu. Ještě jsem se s ní nestihla podělit o to, že mě Levi navštívil – a taky o to, že mě prakticky uzemnil. Že mi nevědomky ublížil.
„Chci domů," zafňukala jsem.
Phoebe se na mě nevěřícně zadívala, a když jsem stočila pohled k Levimu, který tu šlápotu už líbal, napodobila mě. „Bože... Becco, moc mě to mrzí."
Pokrčila jsem rameny a pokusila se o pravý, nefalšovaný úsměv. Nedařilo se. „Jdu si pro pití," prohlásila jsem a snažila se ignorovat Leviho, který své dívce mačkal zadek. „Chceš taky nebo... Hele, tamhle je Liam."
Phoebe celá zrudla a začala panikařit. „Kurva, jak vypadám? Nemám něco mezi zubama? Bože, proč je tady? Já nechci, aby sem přišel."
„Vždyť sis přála, aby tady byl," uchechtla jsem se a zadívala se na blížícího se Liama. „Ještě pár sekund a je tu. Vypadá skvěle..."
„Ahoj," pozdravil mě a střelil pohledem k stále víc se červenající Phoebe. „Snowtaková, nazdar."
„Čau, Donovane," pozdravila a začala mu osahávat paže. „Páni, ty do posilky chodíš často, co? Možná bychom někdy mohli posilovat spolu. V posteli nejlépe. Jestli víš, co naznačuju."
Liam protočil oči a zavrtěl hlavou. „Snowtaková, takhle mě fakt neoslníš. Já mám prostě rád holky, co jsou přesný opak tebe. Smiř se s tím."
„Já tě nepotřebuju oslňovat," zamručela Phoebe a pohledem mi naznačila, abych vypadla. „Jsi mnou už oslněn."
„No, jasně," sykl Liam a založil si ruce na prsou. Zadíval se na mě svýma pomněnkovýma očima a velice okatě mi naznačoval, abych za každou cenu nikam neodcházela.
Pro koho se rozhodnout?
Pro svou nejlepší kamarádku.
„Půjdu si pro něco k pití," oznámila jsem a s mírným úšklebkem se zadívala na Liama, který mě doslova propaloval pohledem. ,,Promiň," špitla jsem.
U obřích chladících boxů a menšího baru stál vysoký, vysmátý kluk s platinovými vlasy a skenoval naprosto každou dívku, která stála v jeho zorné poli. Bože, další fuckboy.
Znenadání se zadíval na mě.
„Co si dáš?" zeptal se.
„Cider."
„Si děláš cecky, ne? Tohle není žádná posraná školka, tohle je ta největší párty v historii Los Angeles."
S úšklebkem jsem se otočila na teď už velice ožralé lidi, kteří se váleli buď na pláži nebo po sobě.
Leviho už jsem nikde neviděla, za to mou pozornost upoutala Phoebe, která se snažila dosáhnout na Liamův rozkrok. Liamův ztrápený výraz mě natolik pobavil, že jsem se velice hlasitě rozesmála.
„Dobře, dám si whiskey."
„To je moje holka!"
S protočením očí jsem si od blonďáka vzala svou kelímek a opřela se o jeden z chladících boxů.