-1-

1.2K 73 19
                                    

Dneska je poslední den, co jsem doma. Zítra odjíždím a vrátím se až po měsíci.

Jo jedu na tábor, jako každý rok.

Normálně bych se strašně těšila, ale letos mi to moc nejde. Nejedu totiž na svůj tábor jako každý rok. Letos jedu se svojí nejlepší kamarádkou Lolou na nový tábor.

Nevím co mám čekat.

****
"Kathy? Už jsi zabalená?" volala na mě mamka z kuchyně.

"Ne mami, nejsem. Vůbec nevím co si mám vzít."

"Chceš pomoct?"

"Byla by jsi moc hodná."
****

Mamka přišla ke mě do pokoje v podkroví a pomohla by zabalit.

Vždy jsem jela na tábor maximálně na dva týdny, toto léto jedu na celý měsíc, takže není divu, že mám dva obrovské kufry. Přijde mi jako bych se tam snad stěhovala.
______________________

Jelikož jsem jedináček, naši tu budou celý měsíc sami. Ale myslím si, že se na to docela těší.
Jedou totiž na dovolenou, do Paříže.

Společně jsme se na večeřeli a potom, jako každý večer, jsme koukali společně na televizi.
Obyvkle chodím spát jako poslední, ale dnes jsem šla jako první, jelikož ráno brzo vstávám. Vyjíždíme už v půl páté ráno. Náš tábor je až na druhé straně republiky. Naštěstí je v ceně tábora i doprava společným autobusem, takže s Lolou pojedeme spolu.

Nevím jestli se mám těšit nebo bát.

❤️Ahoj, kdo čte můj úspěšný příběh 🌸Život středoškolačky🌸, určitě mě zná. Byla bych ráda, kdyby jsme společně dostali na vrchol i tento příběh.❤️

❤️Co na to zatím říkáte?❤️ Dáme si další ještě dnes?❤️

-Léto na táboře-Kde žijí příběhy. Začni objevovat