Chtěla jsem si dát sluchátka do uší, sle Ben na mě začal mluvit.
****
"Ahoj, ty jsi Kathy vid?""Jo, to jsem." otočila jsem se na něj.
"Jseš jiná než Lola." usmál se.
___________________
Do jeho úsměvu jsem se zakoukala, nemohla jsen zněj spustit oči.
___________________
"Jiná? Jak jiná?" dostala jsem ze sebe."No ona je taková..baví se s každý, ale ty ne."
"No, nejsem moc typ, že bych si musela povídat s každým." pokrčila jsem rameny.
****Ben chtěl ještě pokračovat, ale pomalu už do autobusu přicházeli všichni ostatní. I Lola.
****
"Povídala jsem si venku s Maxem.." začala mi Lola nadšeně vyprávět."Jo? A to je kdo?"
"Kath, ty vubec nikoho neznas. Sakra, seznamuj se trochu. Max je ten kluk, který sedí s Benem."
"Jo, aha."
****
Prostě mě nebaví pořád jen řešit kluky, jsou i důležitější věci.
Lola je v tomhle úplně jiná než já. To je jediná věc, ve které si nerozumíme. Pna by chtěla všechny kluky, já nikoho.Dala jsem si kapucu, sluchátka do uší a snažila se usnout. Hodinka cesty a jsme na táboře, to už zvládnu.
Bohužel se mi nepovedlo usnout, pořád se mi něco honilo v hlavě.
Zapnula jsem si teda na telefoju data, abych se mohla alespo kouknout na facebook a tak, aby mi ta cesta utekla.
Hned jak jsem se přihlásila, byla tam zpráva od Bena...
❤️Další zítra.❤️
ČTEŠ
-Léto na táboře-
RomanceJezdím na tábor každý rok, ale tenhle to bude úplně jiné. Co mě tam všechno čeká?