Vzbudilo mě pípání telefonu. Byla to zpráva od mamky.
****
"Ahoj beruško, jste už na táboře?""Ahoj, nene. Ještě hodinku a půl. Teď budeme stavět na svačinu."
****Docela jsem se už těšila na čerstvý vzduch.
Kromě té zprávy od mamky, tam byla taky zpráva na facebooku.
Byla od toho Bena, který sedí přes uličku.****
"Ahoj.""Ahoj."
"Nevíš, kdy se bude stavět?"
"Už snad každou chvilku."
"Dobře děkuju"
****Moc jsem nechápala, proč se nezeptal někoho jiného. Nojo, klukům prostě moc nerozumím.
_____________________Autobus konečně zastavil. Šli jsme s Lolou na záchod a koupit si něco k pití.
Jelikož jsme měli ještě čas a z autobusu nás už strašně boleli nohy, šli jsme se projít.Ben na mě pořád koukal. Nevěděla jsem co si myslet.
****
"Kathy, já ti musím něco přiznat." odhodlala se Lola."No copa?"
"Zamilovala jsem se do Scotta."
"To mě ani nepřekvapuje." usmála jsem se.
****Ještě chvilku jsme se courali okolo autobusu. S Lolou stejně nebyla moc řeč, pořád koukala na Scotta a vůbec mě neposlouchala.
Došli jsme si radši ještě jednou na záchod, cesta byla ještě dlouhá.
Lola chtěla ještě zůstat venku, ale mě se už nechtělo tak jsem šla do autobusu.
Byla jsem tam sama, ale najednou přišel Ben...
❤️Co říkáte na Bena?❤️
❤️Další ješte dnes, možná❤️
ČTEŠ
-Léto na táboře-
RomanceJezdím na tábor každý rok, ale tenhle to bude úplně jiné. Co mě tam všechno čeká?